Bilar

TATA Ny Pickup i Sverige?

21 inlägg 14866 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: TATA Ny Pickup i Sverige?

skogh  
#366591 Samma revir i Kroatien hade även ett gäng vanliga lada nivor. Helt imponerad av deras Framkomlighet också :surp:

Användarvisningsbild

Re: TATA Ny Pickup i Sverige?

bodaedet  
#366593 Framkomligheten är fantastisk i Niva, den jag hade var det automatisk hastighetsmätare på med. Vid 70km/h vibrerade ytterbackspeglarna så man inte såg nått i dem. Vid 90km/h så vibrerade innerbackspegeln så man inte såg i den, och i 110km/h (om man nu skulle så långt att man hann dit upp). då ramlade spegeln ner[emoji15]

Avatar Fallback

Re: TATA Ny Pickup i Sverige?

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#366611 Ja, när landrover lägger ner defender får man väl titta sig runt efter en bruksbil. Är det rambalkschassie på nivan?

Användarvisningsbild

Re: TATA Ny Pickup i Sverige?

Tjita1  
#366732 Börjar Tata säljas i Sverige så ska nog jag gå och lämna tillbaka mitt körkort och köpa mig ett par bra vandringskängor, för då vill inte jag vistas på våra vägar längre. Första bilen någonsin att få 0 stjärnor i EuroNCAP var en Tata.

Avatar Fallback

Re: TATA Ny Pickup i Sverige?

Carlfritidshuggare  
#366734 Det är väl ok så länge du inte sitter i den;).

Användarvisningsbild

Re: TATA Ny Pickup i Sverige?

Fredrik Reuter  
#366773 Hehe, det var ju iofs en väldigt liten bil, Tata Nano. Men förstår lite hur du tänker Tjita1


Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).