Bilar

Vad kör ni med till skogen?

290 inlägg 89951 visningar 16 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad kör ni med till skogen?

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51973 Vilka bilar ?

Avatar Fallback

Re: Vad kör ni med till skogen?

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51975
totte skrev:
"spindeln" skrev:vilken skönhet! ... jag är lite fräck och testar att bif. en länk för bilälskare ;)

http://www.socalcustoms.com/index2.htm

där finns att se ;)


Tittade du överhuvudtaget på bilarna? :D


hmmm! vad menar du med det ;) ..betänk att jag har redan en mkt. fin töz ...så du är inte den första som påminner mig ;)

men... vad ska man säga ? .."hauling ass" + stora dieselpickisar ..alltid retar det nån att åka ford F 250 tristar 7,3l poverstroke diesel just nu, :lol: dock är inte denna i trafik ännu till alla :geek: som kollat :surp: ... för jag har inte fått lagt min sista hand på denne ännu , och det betyder oljebyte , i fördelningslåda och diffen fram =)) =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

totte  
#51980 Jomenvisst det var jättefina bilar, jag tittade ENBART på dom x_x :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Vad kör ni med till skogen?

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#51982
totte skrev:Jomenvisst det var jättefina bilar, jag tittade ENBART på dom x_x :mrgreen:


huvva! så får man inte göra ^#(^ men jag är ju lika kär i stora pickisar som du är i data / mac och firefox , ubuntu kanske ?
och kom ihåg att det bästa för mig är att jag oftast gillar att ha saker man kan "ta på " i verkligheten ;)

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

Skotartjejen  
#52018
"spindeln" skrev:vilken skönhet! ... jag är lite fräck och testar att bif. en länk för bilälskare ;)

http://www.socalcustoms.com/index2.htm

där finns att se ;)


:shock: :shock: Jösses :???: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52025
Skotartjejen skrev:
"spindeln" skrev:vilken skönhet! ... jag är lite fräck och testar att bif. en länk för bilälskare ;)

http://www.socalcustoms.com/index2.htm

där finns att se ;)


:shock: :shock: Jösses :???: :lol:

Bli inte sur, kontra med nåt istället!

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

Skotartjejen  
#52028 Är inte sur. Tycker det är lite roligt faktiskt, hur brudar med flytbojar till bröst kan va så intressanta, de var ju ivägen för bilarna :lol:. Skulle kanske skaffa sånna där så lär jag inte sjuka på mossen där jag är och kör just nu =)) =)) =)) .

Aj Aj, "Spindeln" vad ska din tös säga om det där :?: :lol:

Avatar Fallback

Re: Vad kör ni med till skogen?

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52035
Skotartjejen skrev:Är inte sur. Tycker det är lite roligt faktiskt, hur brudar med flytbojar till bröst kan va så intressanta, de var ju ivägen för bilarna :lol:. Skulle kanske skaffa sånna där så lär jag inte sjuka på mossen där jag är och kör just nu =)) =)) =)) .

Aj Aj, "Spindeln" vad ska din tös säga om det där :?: :lol:


hejdu ! ... jodå ..ibland får man en smäll med telefonkatalogen =)) =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52039 Förstår inte värdet av att ha modeller som skymmer hantverket, speciellt när det är nåt snyggt hojbygge och modellf*n struttar framför så man inte ser detaljerna. GRRRRRRRRRR

(jag brukar "låna" designen av div delar till egna projekt...)

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

totte  
#52048
Skotartjejen skrev: Skulle kanske skaffa sånna där så lär jag inte sjuka på mossen där jag är och kör just nu =)) =)) =)) .


=)) =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52083
Skotartjejen skrev:hur brudar med flytbojar till bröst kan va så intressanta,

Du är en konstig kille du.

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

Skotartjejen  
#52105
Slurfi skrev:
Skotartjejen skrev:hur brudar med flytbojar till bröst kan va så intressanta,

Du är en konstig kille du.


:-? ;;) =)) ja du, kanske beroende på att jag inte är en kille kanske.

Användarvisningsbild

Re: Vad kör ni med till skogen?

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52108 Inte bara jag som trampar i Klaveret!

:lol: :lol: :ugeek:

Avatar Fallback

Re: Vad kör ni med till skogen?

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52133 ja nu får det vara nog =)) ..annars vågar jag aldrig mer parkera min bil på "skotartjejens" avlägg mera ;) =)) =))

Avatar Fallback

Re: Vad kör ni med till skogen?

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#52198 jag är lite nyfiken på vad era fordon kostar att försäkra / skatta

för nu är min fordtruck "i trafik" .. och min skatt på denna är nog en slags "standard" = 5018 SEK
och idag tecknade jag en helförsäkring på denna =319 sek /månad samma bolag (länsförsäkringar) som BMW,n tösen åker i nu , ..och det fantastiska är ju att årsskatten på en bmw 320d touring är nästan 7000 sek .. och försäkringen ligger på ca: 450- 500 sek / mån ..

ganska otroligt att man kan åka billigare i en bil som väger 3000kg och har prestanda som får de flesta att blekna vid ett rödljus =)) =))

jag formligen längtar tills alla "lurade" med kingcab / l 200 står och fånar sig med sin nyinköpta KCR -box B-) och många entrepenörer har klistermärken över hela bilen ?? (när dom kör åt en och samma uppdragsgivare, som dikterar villkor ) .... nääh! det är inte ens lönt !

det är **== grejer som gäller ! om man har tänkt att köra "lite längre" ;)

och jag vill "ändra" just p.g.a att många människor utan vetskap målar upp en fantasibild vad det gäller bränsleförbrukning i sådana här större fordon ?? .. rätt irriterande med tanke på hur många volvo/ saab det rullar i landet som drar litern bara d .. =))

och jag lovar att återkomma med realistiska fakta , när jag kört denna samma liv som chevan B-)
Senast redigerad av "spindeln" fre 27 feb 2009, 19:21, redigerad totalt 1 gång.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).