Bilar

Köpa Tiguan

21 inlägg 35287 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Köpa Tiguan

ulfgustav  
#192889 Får man vara lite ofin och föreslå HONDA CRV, de bara går och går är själv inne på min 5:e. Passa på och köp en 2012 års modell de säljs med mycket bra utrustningspaket till fina priser
Nästa år kommer en ny modell som inte fått så bra kritik enligt tyska tidningar

Användarvisningsbild

Re: Köpa Tiguan

Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#192912
snubblaren skrev:
valmet862 skrev:
Henrik K skrev:Dacia Duster. 4wd. Diesel 0.69. Bra å billig. gått 3000 mil nu våran. MYCKET nöjda



En bekant har en dacia pickup, gick kanon ända tills kamaxelremmen gick av. bilen var två år och körd ca 8000 mil. Dock gick allt rep inklusive arbete på garanti.


Hur många mil var rembytet på?


Vår Logan Pickup har gått 9000 mil nu. Endast Generatorn är bytt på garantin då lagerna var dåliga i den.

Avatar Fallback

Re: Köpa Tiguan

valmet862  
#192950 Har för mej att han sa första rembytet skulle ske vid 12000 mil eller 4 år

Användarvisningsbild

Re: Köpa Tiguan

Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#193948 jag hörde 16000 mil eller 6 år på Logan i förra veckan...?

Avatar Fallback

Re: Köpa Tiguan

valmet862  
#193976
ulfgustav skrev:Får man vara lite ofin och föreslå HONDA CRV, de bara går och går är själv inne på min 5:e. Passa på och köp en 2012 års modell de säljs med mycket bra utrustningspaket till fina priser
Nästa år kommer en ny modell som inte fått så bra kritik enligt tyska tidningar



kan väl inte va så bra ifall du gjort slut på 5 st :D

Avatar Fallback

Re: Köpa Tiguan

ulfgustav  
#198342
valmet862 skrev:
ulfgustav skrev:Får man vara lite ofin och föreslå HONDA CRV, de bara går och går är själv inne på min 5:e. Passa på och köp en 2012 års modell de säljs med mycket bra utrustningspaket till fina priser
Nästa år kommer en ny modell som inte fått så bra kritik enligt tyska tidningar



kan väl inte va så bra ifall du gjort slut på 5 st :D


Hej det är bara så att jag kör rätt mycket så det brukar bli 10-15000 mil per bil innan byte

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).