Jakt och Fiske

Vargfri jaktmark sökes

2 inlägg 2121 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vargfri jaktmark sökes

Ettjaktliv  
#352783 Hej
Johan heter jag och är 27 år gammal, bor strax norr om Örebro men min sambo och min son samt min Tyska jaktterrier.

Vi söker nu jaktmarker någonstans i vårt avlånga land, ja alltså jag och hunden, Sambon vill inte och sonen är för liten än :wink:

Jag har inga problem med att åka en bit för bra marker och jag har ett par kollegor och nära vänner som också är intresserade så större marker är att föredra.

Skyddsjakt på vildsvin mm är något jag sysslat med i ett antal år nu så det kan vi absolut hjälpa till med.

Referenser finns!

Pris, köttandel mm kan vi diskutera vidare i mail där jag även kan berätta mer om mig och min hund.

Hoppas detta kan leda någonvart!

Med vänlig hälsning Johan
ettjaktliv@hotmail.com



   TS
Användarvisningsbild

Re: Vargfri jaktmark sökes

rokon  
#352912 Jag vet inte vem som skulle kunna garantera vargfri mark, Jag har själv vid ett tillfälle sett en ensam varg för drygt 2 år sedan på mina marker under brunstuppehållet för drygt 2 år sedan. Den har inte visats sig sen dess. Varg är sparsam i området där det är nära till renskötseln. Troligtvis någon som letat sig in från Finland. Jag har mark ca 3,5 mil norr om Boden, om du är intresserad så kan jag maila dig.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).