Jakt och Fiske

vargen

1073 inlägg 253308 visningar 68 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: vargen

jannee  
#430089 Det räcker med att EN person blir tagen av varg = en person för mycket.
Finns det så många som en miljard (tillåt mig tvivla :grin: ) vad spelar det då för roll om vi skjuter dessa djävlar vargar som finns i Sverige :?:
För övrigt räcker det gott och väl med de vargar vi har i statsapparaten. 😡

Användarvisningsbild

Re: vargen

anersimyra  
#430091 Nja..populationen på drygt en miljard gäller antal människor. Det är alltså 17 dödade på dryga miljarden människor.. :D

Användarvisningsbild

Re: vargen

anersimyra  
#430093 Föresten så hade jag en intressant diskussion med en galen " vargkramare " på Facebook. Det var inte en av dessa sulfidtunna yngre militanta veganer utan en man i 60 års åldern. Hans slutkläm i diskussionen var : Kan inte dessa jävla jägare gå till butiken och köpa älgstek, råddjurssadel och hjortfile som alla andra.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: vargen

T Landström  
#430095
anersimyra skrev:Föresten så hade jag en intressant diskussion med en galen " vargkramare " på Facebook. Det var inte en av dessa sulfidtunna yngre militanta veganer utan en man i 60 års åldern. Hans slutkläm i diskussionen var : Kan inte dessa jävla jägare gå till butiken och köpa älgstek, råddjurssadel och hjortfile som alla andra.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: vargen

hinowa  
#430104 Och den drygt miljarden människor bor på landsbygden där vargen är :surp:
Jag har alltid fått för mig att den största befolkningen bor i städer :surp: Men jag kanske har fel.

Avatar Fallback

Re: vargen

hinowa  
#431574 20 vargar i Danmark och en fårbonde måste flytta :shock: I tidningen Land
17 får rivna av varg! Och en mjölkbonde i Värmland är uthängd med adress på nätet av veganer som fotat på gården.

Avatar Fallback

Re: vargen

tallen100  
#431580 Det är totalt förjävligt så mycket elände som vargen har ställt till, både för folk och fä 😡

Avatar Fallback

Re: vargen

hinowa  
#431607 Ja helt galet att den finns kvar i nutid.förr var dom förståndigare :-BD

Avatar Fallback

Re: vargen

tallen100  
#431615 Det är väl så det blir när folk som inte har sett annat än asfalt och betong ska sitta och bestämma.
Men dom tycker väl att bönderna kan gå till affären och köpa sitt kött som alla andra, och hålla landskapen öppna med sekatör.

Avatar Fallback

Re: vargen

tallen100  
#431620
anersimyra skrev:Föresten så hade jag en intressant diskussion med en galen " vargkramare " på Facebook. Det var inte en av dessa sulfidtunna yngre militanta veganer utan en man i 60 års åldern. Hans slutkläm i diskussionen var : Kan inte dessa jävla jägare gå till butiken och köpa älgstek, råddjurssadel och hjortfile som alla andra.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: Vilken osmart liten gynnare :shock: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: vargen

vetinte  
#431624 Nu verkar de farligt. Håll barnen inne. Uhhhhh
I somras försvann får ur hagar i södra o mellersta Sverige.
Hudarna o kvarlevarna vid rastplatser. Vissa var där inte ett spår av.
Uch för Vargen.

Användarvisningsbild

Re: vargen

vetinte  
#431755 Via länk-------------> länk------------> länk osv så kom denna länk.
Tänkte då på denna tråd.
https://petterssonsblogg.se/2017/01/19/ ... des-i-maj/

Användarvisningsbild

Re: vargen

vetinte  
#432130 VARNING.......VARNING.......VARNING.......VARNING.........
HÅLL ERA BARN INNE...........BEVÄPNA ER O HÅLL STÄLLNINGARNA.....
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/va ... -frukosten

Användarvisningsbild

Re: vargen

Aqualize  
#432155 Garv! Påskharen!

Sen tycker jag rubriken på artikeln är lite rolig. Satt de och åt frukosten och helt plötsligt kom en varg upp ur flingpaketet!? ;-)

Avatar Fallback

Re: vargen

hinowa  
#432223 Det är bara en tidsfråga innan en varg tar ett barn,Då skulle jag vilja se era lustiga kommentarer!
Och vilka bekymmer för att konstatera att det var en varg :surp:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).