Elmia Wood 2013

Lite Elmia bilder

2 inlägg 3615 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Lite Elmia bilder

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#227891 Lite bilder från mig 8) fyll på !!!!!!



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Lite Elmia bilder

Hema  
#227907
Bild

Kranman hade visst köpt Woodtiger, nytt för mig.
Bild

Bild

Bild

Salamandern, verkade väldigt smidig i trånga passager eller omöjliga, hur den sedan blir med fullt lass i lite lutning, det återstår att se, men mycket trevlig nyhet.
Bild

Skogsnabben verkar helt klart rätt smidig, synd bara med allt folk så bilderna fick lida :)
Bild

Mascot motor i Nässjö (återförsäljare av Yamaha) hade varit kreativa. Tummen upp.
Bild

Bild

Den sexbeniga spindeln.. ska de inte ha 8? :)
Bild

Kesla visade "nyheter" o jag fastnade för vinschen.
Bild

Även om jag hade jättekul, så fanns det andra än Hälge som också började bli lite trött på det hela :) (edit: det är ju Ä i hälge..)
Bild

Du är väl säker i skogen? Ja det var frågan skogsstyrelsen frågade och demonstrerade olika sätt att lösa olika problem.
Bild

Ecologs nya skapelse, ursäkta det lite dåliga kortet. Skapelsen var någon blandning mellan skotare, timmerbil och salamandern. På rätt ställen funkar det nog mycket bra.
Bild

Usewood hade en del grejer i den mindre storleksklassen jag gärna vill se mer av.
Bild

En gammel såg hanns med. Tyckte dock inte den såg så värst gammal ut jmfr. med de andra.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).