Elmia Wood 2013

Skogsforum på Elmia Wood 2013

37 inlägg 21458 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Hema  
#227894 Skäms för min dåliga syn (måste skylla på något). Hur i allsin dar kunde jag missa den där stora skylten.. :( Eller kanske solsting, då Elmia gav på ett strålande väder, även under första timmen fast i bilkö :) Så uppmaning till er som ska besöka Elmia i helgen, kom före kl 9.
Senast redigerad av Hema tor 06 jun 2013, 20:54, redigerad totalt 1 gång.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#227896 Jag var inne på en snabbvisit :grin:
pappa fredrik var stand in just då det skötte han med glans :!: :!:

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

rikard_e  
#227897
Hema skrev:Skäms för min dåliga syn (måste skylla på något). Hur i allsin dar kunde jag missa den där stora skylten.. :( Eller kanske solsting, då Elmia gav på ett strålande väder, även under första timmen fast i bilkö :) Så uppmaning till er som ska besöka Elmia i helgen, kom före kl 9.


Eller klockan 12, hade ingen bilkö eller kö in till igången.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Fredrik Reuter  
#227903 Ajajaj. Det var inte bra. Bildbevis dessutom! :wink:

Men det stämmer annars jag har varit inbokad på möten bl a vid dessa tider. Men det har hela tiden funnits standins. Eller rättare sagt, skulle funnits. Kan det ha varit så att bemanningen stod ute grusgången och delade ut flyers. Det vet jag att de varit duktiga på?

Annars har det varit många trevliga bekantskaper i dagarna två. Riktigt roligt att träffas och tjöta lite.
Vi hörs vidare!

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Hema  
#227905
rikard_e skrev:
Hema skrev:Skäms för min dåliga syn (måste skylla på något). Hur i allsin dar kunde jag missa den där stora skylten.. :( Eller kanske solsting, då Elmia gav på ett strålande väder, även under första timmen fast i bilkö :) Så uppmaning till er som ska besöka Elmia i helgen, kom före kl 9.


Eller klockan 12, hade ingen bilkö eller kö in till igången.



Hur ska man då hinna med något? :) Jag hann bara ett varv o då vart klocka redan 17.. buhu :)

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

MickeM  
#227908 En dag var för lite, jag hann inte till montern... :/

Men kul att ni är på plats!

Bra mässa, men appen funkade ju inte alls!?
Den trodde av någon anledning att jag befann mig i Skanör :)

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Hema  
#227909
MickeM skrev:En dag var för lite, jag hann inte till montern... :/

Men kul att ni är på plats!

Bra mässa, men appen funkade ju inte alls!?
Den trodde av någon anledning att jag befann mig i Skanör :)



Inte konstigt att du inte hann till montern då :P

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

stektlök  
#227913 Jag å fruntimmert kikar förbi imorn (fredag) ;)

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Naders  
#227925 En trevlig tillställning det här.
Kul att få sätta ett ansikte och en röst till personer man enbart ser en bild av här på forumet.
Satt ett gäng glada "gubbar" i tältet när jag tittade inom för att hämta min beställning ur Skogsforum-kollektionen. Jacka+Tshirt+Keps blev det som man kan stoltsera med :smile:

En timmas bilkö innan mässan var nästan medräknat då man ska långt ut i skogen med små vägar men tyckte ändå att det rullade på fint då vi nästan aldrig stod helt still.
Och själva parkeringen var smidig och stannade aldrig upp.

Och som tidigare påpekats så är en dag alldeles för lite. Jag hade även grabben med (4år) vilket gjorde att man inte kunde stå stilla för länge trots att han satt i vagnen mestadels av tiden. (Svårare att tappa bort en vagn än ett barn!)
Vi gick alla slingor men tid fanns ej att stanna för länge vid något ställe och titta på uppvisningar eftersom bara en dag tilldelats detta evenemang. Visst, grabben var intresserad av det mesta men tröttnade till sist då det finns så oerhört mycket av allt.

Tyckte dock att slingan var lite för smal då det ej tilläts att många stannade upp för att titta utan att hela flödet av folk stannade upp.

Detta var första gången på Elmia Wood för mej men absolut inte den sista och nästa gång är alltså grabben 8 år och för stor för att åka vagn så då får vi se om intresset fortfarande finnes.
En sak är säker och det är att återbesök är obligatoriskt :grin:

Ikväll är det dock kläder ur en annan kollektion som gäller då det är Sweden Rock Festival som står för underhållningen \m/

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#227940
Naders skrev:Ikväll är det dock kläder ur en annan kollektion som gäller då det är Sweden Rock Festival som står för underhållningen \m/


En bild på den kollektionen - tack. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

MickeM  
#227941
lfq skrev:
Naders skrev:Ikväll är det dock kläder ur en annan kollektion som gäller då det är Sweden Rock Festival som står för underhållningen \m/


En bild på den kollektionen - tack. :mrgreen:


Sågskydd och peltor-kåpor är ingen nackdel på sweden-rock ;)

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#227953
sågmek skrev:Jag var inne på en snabbvisit :grin:
pappa fredrik var stand in just då det skötte han med glans :!: :!:


Samma här. :grin:

Köpte keps o tröja av Admin d.ä. :grin:

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Brickan  
#227981
sågmek skrev:Jag var inne på en snabbvisit :grin:
pappa fredrik var stand in just då det skötte han med glans :!: :!:

Samma. Var mest på den andra slingan, men gick upp till skogsforum.

Avatar Fallback

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#227994
Vedmaskin skrev:
sågmek skrev:Jag var inne på en snabbvisit :grin:
pappa fredrik var stand in just då det skötte han med glans :!: :!:


Samma här. :grin:

Köpte keps o tröja av Admin d.ä. :grin:


Även samma här! Pappan svävade på målet när hans nick efterfrågades, m.a.o så behöver han få ett nick reggat ;)

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum på Elmia Wood 2013

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#228006 Missade tyvärr montern, då vi bara gick lilla slingan, för det var väl på den stora slingan som montern var? Annars får jag nog gå till optikern....

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).