Motorsåg och handhållet

Homelite veteran

2 inlägg 2466 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Homelite veteran

Lollo  
#9086 Har köpt en gård där det ligger en Homeelite ZIP-6. Det enda som verkar trasig är att snöret inte rullar in igen. Vad kan en sån vara värd? har förstått att det är lite av samlarobjekt.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#9092 Tjoho, Lollo!

Som samlare kan jag berätta att denna Homelite Zip-6 är inte ovanlig eller särskilt speciell såg.
Vi här i sverige hade turen o få blå eller Röd/Grön.

Jag brukar ge mellan 3-500 för dem om de är kompletta o fina.
Exeptionellt snygga/oanvända med låda etc kan kanske skramla fram nån hundring till, men nån större summa blir det inte på gamla sågar.

Det finns lite exlusivare ovanliga såg som kan locka fram en lusentapp, men de är inte många.

Samlare finns det, men värde på sågarna är ovanligare.

Vill du veta om det finns nån samlare nära dig som kan ge den ett bra hem o lite sälskap o kärlek så dra iväg ett pm ska vi se vad vi kan hitta på i din närhet.
Är det $ du är ute efter kan du lägga up den på blocket eller tradera o se om jag kan ha fel, det har jag nästan dagligen, men inte riktigt så ofta om samlarsåg

Hoppas jag inte slog ner dig helt med detta, men det finns ingen anledning o säga annat tyvärr..

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).