Motorsåg och handhållet

oregon semi chisel 3/8

4 inlägg 2514 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

oregon semi chisel 3/8

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#106505 Noen som hvet hva oregon sitt semichisel kjede i 3/8 dvs 72/73/75 D/DP heter på HVA språk. Har lyst til å prøve ett slikt på ei hva 357 med 15 toms sverd men for at min forhandler skal kunne bestille ett må han vite hva det heter.

Tror ikke kjeda er særligt vanlig "alle" har jo hørt om 21 BPX men i 3/8 virker det som om det er vanligst med H 42 iverfall for de som kjører HVA. I .325 derimot virker det på meg som om micro chisel er vanligst.



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: oregon semi chisel 3/8

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#107053 Har ikke funnet ut hva oregon 73 DP/DPX heter på Hva språk. Har prøvd å få tak i det, men det virker ikke så lett virker ikke som om det er noe som finnes på lager, må bestilles med leveringstid på noen måneder.

Rart at de ikke har BPX i 3/8 for de har jo LPX i .325 og 3/8, og stihl har jo RMC i både .325 og 3/8. Etter tips fra Huggarn skal jeg prøve RMC i 3/8 i stedet for RSC som stihl sagene leveres med i 3/8 deling, håper at det blir en sukses. skal på ei ms 361, eller kanskje ei HVA 357.

   TS
Avatar Fallback

Re: oregon semi chisel 3/8

SawTroll  
#107363 35RMC er et godt alternativ, men det blir vel også "special order".....

Avatar Fallback

Re: oregon semi chisel 3/8

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#107419 Bestillte ett 35 RMC 56 driv ledd, tror oregon og stihl stemmer overens i 15 tomms 3/8 deling ellers er det vel ulikt antall driv ledd men i 15 tomms tror jeg at det skal gå

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).