Motorsåg och handhållet

Oregon svärd billigast

7 inlägg 7074 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Oregon svärd billigast

fritidsbonden  
#105516 Hej!
Har hör att oregon ska ha de bästa svärden, om det nu är så var köper jag billigast svärd till min nya stihl 261.

/bonden



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Oregon svärd billigast

Phantom  
#105524 Oregonsvärd är billigare än Stihl, men beroende på hur sågen ska användas så kan det vara idé att köpa Stihlsvärden som vad jag hört är hårdare och håller bättre. Jag har själv inte kört Stihl så jag har ingen egen erfarenhet av detta.
Billiga svärd från oregon kan du söka efter på nätet, det finns flera som säljer dessa till ett bättre pris online än i butik.

Avatar Fallback

Re: Oregon svärd billigast

axwell  
#105525 Sibro.jetshop.se har ofta Oregonpaket svärd/två kedjor till hyfsade priser.

Exempel på svärd nedan.


oregon
Artnr:130MPBD025
Beskrivning:
Nyhet för alla ägare av Stihl sågar.
Nu lanserar oregon även svärd med 1,3 mm delning till stihl.
passa på att kombinera det med den nya x kedjan och du får ett otroligt resultat
Pris: 175,00 kr (268,75 kr)
Enhet: st.
Antal:

Avatar Fallback

Re: Oregon svärd billigast

SawTroll  
#105566 Både Oregon og andre har sverd av forskjellig kvalitet og type - det kan bli helt feil å bare gå etter lavest pris!

Oregon er heller ikke "best" på alle typer sverd (om noen), men gir vanligvis relativt mye for pengene.

Avatar Fallback

Re: Oregon svärd billigast

SawTroll  
#105567
axwell skrev:.... oregon
Artnr:130MPBD025
Beskrivning:
Nyhet för alla ägare av Stihl sågar.
Nu lanserar oregon även svärd med 1,3 mm delning till stihl.
passa på att kombinera det med den nya x kedjan och du får ett otroligt resultat
Pris: 175,00 kr (268,75 kr)
Enhet: st.
Antal:


Det er et "narrow kerf" (pixel) sverd.

Användarvisningsbild

Re: Oregon svärd billigast

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#105571 Det finns flera prisvärda svärd....

Men om du nu har nya påkostade grejer så snåla inte till det utan köp riktiga grejer!

Användarvisningsbild

Re: Oregon svärd billigast

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#105572 Fler o fler som går över till massiva svärd igen.
Det är mer kostnadseffektivt och såvida man inte stör sig på gram hit o dit är det som funkar bäst!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).