Motorsåg och handhållet

äntligen!!!

5 inlägg 2675 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

äntligen!!!

kosmos  
#69081 nu är den införskaffad efter månader med grubbel hoppade jag på husqvarnas inbytes kampanj så det blev en 346xpg triobrake. jag har varit lite skeptisk mot trion men det värkar ju värt att prova, både hängslen å livrem är ju aldrig fel. får ut te helgen å prova.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: äntligen!!!

swe#kipp  
#69086 grattis till ett gott köp :)
mycket trevliga sågar !

Avatar Fallback

Re: äntligen!!!

kosmos  
#69111 jo den verkar gedigen har bara haft stihl innan å vet inte om man inbilar sig men det känns som husqvarnan håller högre kvalitet i alla fall blir första intrycket så, men det ger sig efter några timmar i skogen.. kommer förmodligen svära några gånger innan jag vant mig vid triobraken...

   TS
Avatar Fallback

Re: äntligen!!!

Naders  
#71445 En sådan här 346XPG står högst upp på min önskelista då jag haft en sådan innan.
En fråga dock:
Vad är nytt på sågen för i år? Vad skiljer den från fjolårets upplaga? :?:

De brukar ju alltid uppgradera med någon ny teknik på var årsmodell. Någon som har koll?
Kan ju iofs höra med ÅF men det är roligare att höra era tankar å funderingar.

Avatar Fallback

Re: äntligen!!!

Robertberg  
#71839 Köpte gjorde likadant i fredags, bytte in en 242a.
Jag ser ingen skillnad alls på denna och vår 346xpg - 08, (förutom kastskyddet då)
Eller jo, skruven man justerar sågkedjeoljan med var orange på 08an, metallfärgad på 09an :grin:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).