Motorsåg och handhållet

262xpg

20 inlägg 6789 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: 262xpg

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#68713 Hehehe ja jag har tyckt att att stihlarna sett lite truttiga ut sista tiden!! så nu får dom bo på pickupflaket!! för dom pallar ju en frostnatt dom!! :wink: så kan 262 få bo med 346 i garaget!!

swe#kipp: Tack för din enormt varma omtanke! tänk att du utan att för en sekunds tanke på dig själv är beredd att offra dig så!!!! det är minst sagt hedervärt av dig!! :mrgreen:

   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: 262xpg

Filip_björndahl  
#68728 så sant så sant :grin:

Användarvisningsbild

Re: 262xpg

swe#kipp  
#68776
Huggarn skrev:Hehehe ja jag har tyckt att att stihlarna sett lite truttiga ut sista tiden!! så nu får dom bo på pickupflaket!! för dom pallar ju en frostnatt dom!! :wink: så kan 262 få bo med 346 i garaget!!

swe#kipp: Tack för din enormt varma omtanke! tänk att du utan att för en sekunds tanke på dig själv är beredd att offra dig så!!!! det är minst sagt hedervärt av dig!! :mrgreen:



Ja det är lite så jag är ,,, en hyvens kille :wink:

Avatar Fallback

Re: 262xpg

peter399  
#69062 Jaha du huggarn, vad ska du ha din 361:a till nu då?
Den kommer få fett med däng av en 10 år äldre såg :lol:

Användarvisningsbild

Re: 262xpg

swe#kipp  
#69074 Nej då peter Stihl 361 är den bättre sågen så det är inte mycket att orda om :P
så Huggarn när du ledsnat så vet du vart det finns ett bra hem för din tråkiga Husqvarna :D

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar