Motorsåg och handhållet

husqvarna 355

5 inlägg 5264 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

husqvarna 355

gremo  
#63560 Har funderingar på att köpa en hq 355 Fxt röjsåg.
Var inne hos handlaren o fick priset 8900 kr ink moms,måste vara ett bra pris,rek pris är ju 10600 ink på hq hemsida.
Hur står denna röjare sej om man jämför med stilh o jonsered ?
Balance xt selen följer med ,hur är den om man är 1,90 lång?



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: husqvarna 355

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#63562 Anser att Husqvarnas selar är bättre om man är lång jämfört med stihlssele

Är ju själv en stihlfantast,
men har även en 355:a som går bra (förutom att vinkelväxlen for efter första timmen i skogen) men efter det så har den gått bra...
Priset ligger på en okej nivå, så det är bara att klippa till!

bättre att vara ute i skogen å röja än att sitta hemma och fundera på vad man ska köpa ;)

Avatar Fallback

Re: husqvarna 355

gremo  
#63563 hadde en polack med stilh röjsåg framför skördaren för ett tag sen,o det var ett jäkla monster till röjsåg,men,men polacken var ju ganska säker på att hantera den oxå.

   TS
Användarvisningsbild

Re: husqvarna 355

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#63676
SkogsGotte skrev:Anser att Husqvarnas selar är bättre om man är lång jämfört med stihlssele

Är ju själv en stihlfantast,
men har även en 355:a som går bra (förutom att vinkelväxlen for efter första timmen i skogen) men efter det så har den gått bra...
Priset ligger på en okej nivå, så det är bara att klippa till!

bättre att vara ute i skogen å röja än att sitta hemma och fundera på vad man ska köpa ;)


Så bra sagt!!

Det spelar ingen roll vilken röjsåg du INTE använder! :grin:
Hellre en dålig som används än en bra som ligger still!

Vesslan
Som råkar ha en 355 som vilar lite för mycket :oops:

Avatar Fallback

Re: husqvarna 355

gremo  
#63683 blir en 355 nästa gång gnistan kommer tillbaks,så kanske man kan hålla den uppe lite längre än med den slöa röjaren jag har kört med nu.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).