Motorsåg och handhållet

Skillnad på import motorsåg

20 inlägg 9220 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skillnad på import motorsåg

Filip_björndahl  
#61266 det är synd för man får nästen tre sågar med svärd som man får för samma pris som en sågkropp här i det här landet, men man ska kanske köpa och berätta för er om det är något att ha eller inte. man måste ju prova.

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Skillnad på import motorsåg

Gilbert  
#64867 Jag shoppade såg från england i vintras, blev en Makita DCS5000, dvs samma såg men i andra kläder som Dolmar PS5000. Med dåvarande pundkurs och pris hade jag den hemma för under 4000inkl moms och frakt, vilket nog är att anse som ett helt ok pris. De gjorde en prisjustering ett tag efteråt, så de är lite dyrare nu, och har börjat fasa ut den sågen till förmån för den nya DCS5030.

Avatar Fallback

Re: Skillnad på import motorsåg

gasljus  
#78286 Jag köpte såg i England...Klart billigare än att handla i sverige. Beställde en 346XP, utmärkt service och snabb leverans, på 3 dagar var den hos mig..Skillnaden på denna såg och dom som säljs i sverige , var att den jag fick hade ingen katalysator, d.v.s ingen E-tech motor..bara bra tycker jag.... www.steamandmoorland.com

Avatar Fallback

Re: Skillnad på import motorsåg

Robertberg  
#78294 På sidan gasljus länkade till kostar 346 XP 5 256:- (459 pund), svenska listpris på en XP E-tech är 8300. Man kan nog åtgärda rätt många "garantiärenden" för de 3000:- som man får över..
Vad ligger frakten på?

Avatar Fallback

Re: Skillnad på import motorsåg

gasljus  
#78338 frakten kostade 29£

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).