Motorsåg och handhållet

Såg på blocket.

6 inlägg 2005 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Såg på blocket.

MickeBM  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#50558 En 372 XPG för 2000 på blocket.
Ser ut att vara i skapligt skick.

http://www.blocket.se/vi/20242253.htm?ca=12_s



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Såg på blocket.

Skogshuggarn  
#50578 Botkyrka!?!,,,,,

Undrar just vad den där sågen kan ha gått i för "näring"?.

Avatar Fallback

Re: Såg på blocket.

ace###  
#50580 hmmm.. bor i botkyrka kan inte stava till husqvaran (Husguarna) och heter Zijad..
Luktar "lånad" tycker jag... menmen.. vad vet jag.. hela botkyrka kanske är fullt av analfabeta skogshuggar invandrare..

(bara så alla vet så har jag inget emot invandrare.. men jag känner inte så många som sysslar med skogsbruk... )

/ACE###

Användarvisningsbild

Re: Såg på blocket.

MickeBM  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#50585 Hm, ni kan ha en poäng... :-s
Läskigt det där, tänker man sig inte för kan man få problem.

   TS
Avatar Fallback

Re: Såg på blocket.

calle336  
#50586 Men den va ju såld redan så varifrån den kom får vi aldrig reda på. Mer d luktar ju lite luring

Avatar Fallback

Re: Såg på blocket.

Henrik Petersen  
#50592
ace### skrev:hmmm.. bor i botkyrka kan inte stava till husqvaran (Husguarna) och heter Zijad..
Luktar "lånad" tycker jag... menmen.. vad vet jag.. hela botkyrka kanske är fullt av analfabeta skogshuggar invandrare..

(bara så alla vet så har jag inget emot invandrare.. men jag känner inte så många som sysslar med skogsbruk... )

/ACE###

viist finns det invandrare som sysslar med skog och landskåpsvård, minsst en här på skogsforum . Jag forsöker fortfarande
på at läre mig stava. :lol: :lol: :lol:

Henrik

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).