Motorsåg och handhållet

Dyr såg???

7 inlägg 3444 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Dyr såg???

LiddeLidman  
#31576 http://www.masu.se/masuhome/ItemView.as ... -&GroupId=

Den ser ju ut som alla andra kopior som säljs på Rusta mfl för en dryg tusenlapp.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild
Crille68  
#31578 Hej!
Dyr?...tjae... :?
6800 är mycket pengar i alla fall. :(
Men om den liknar motorsågar på Rusta mfl så liknar ju ALLA motorsågar varandra väldigt mycket, eller hur? Jag funderade tidigare idag på just detta, att de liknar varandra så ända in i... Finns det ingen variation och inget nytänkande??? :shock:
Men Zenoah Komatsu är ett gammalt företag som firar 100 år om 2 år så jag tror inte att de tillverkar så dåliga saker... :roll: Men man kan ju aldrig veta... :wink:

Användarvisningsbild
sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#31595 Jag tro att husqvarna äger komatsu/zenoah .... http://www.newsdesk.se/pressroom/husqva ... ien-177805
Sen kan man nog fråga sig vad masu home är för firma kolla kedje priset 321:- för en "vanlig" kedja .... :D Låter inte som något fynd.... 😈

Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#31782 :shock:

WOW!

Användarvisningsbild
LiddeLidman  
#31861
Crille68 skrev:Men om den liknar motorsågar på Rusta mfl


"Liknar"??? Jag vill påstå att den ser exakt ut som rustasågarna och alla andra billiga sågar. Här är en "Kentucky" för 1500 spänn t ex:
Bild


Jämför då den med den här dyra sågen:
Bild

   TS
Användarvisningsbild
Crille68  
#31891 Hej!
Ja, det var sannerligen inte mycket som skiljde de sågarna. :shock:
Men det säger ju inte något om insidan... :roll:

Sedan är det ju väldigt ofta så att det är många tillverkare av billiga varor som kopierar dyrare och så är det kanske här också...vem vet :?:
För man kan ju alltid fråga sig vem det är som liknar vem... :wink:

Användarvisningsbild
LiddeLidman  
#31899 Hehe, ja och det finns en Tanakasåg som ser likadan ut också. Det är lurigt det där :D

Bild


// Lidde 8)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).