Motorsåg och handhållet

Kolla när motorsågsproffsen tränar i Mullsjö

6 inlägg 3706 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Kolla när motorsågsproffsen tränar i Mullsjö

Fredrik Reuter  
#389225 Lördagen den 7 Maj 2016 mellan 09:00 - 17:00 håller träningslägret för motorsågsproffsen som ska delta i World Logging Championship öppet för den som vill spana in tävlingsdeltagare och häftiga motorsågar. Platsen är Mullsjö Hotell, se karta längre ner.

World Logging Championship går i år i Wisla i Polen mellan 8 - 11 september och det är alltså inför detta VM som eliten är och tränar i Mullsjö.

Husqvarna står som arrangör till eventet och Lasse Strandell leder träningslägret.

Jag har inte hunnit prata med Torbjörn, men detta är ju hans regioner så det är mycket möjligt att han kommer närvara på lördagen. Är det någon som är sugen? Husqvarna lovar att stå med hörselproppar.





   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Kolla när motorsågsproffsen tränar i Mullsjö

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390725 Någon som är där och kollar?
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Kolla när motorsågsproffsen tränar i Mullsjö

Fredrik Reuter  
#390739 Hej,
Tyvärr hinner jag inte dit idag. Packar inför en resa imorgon och det blev för tajt inpå. Hoppas någon har tiden att åka dit och ta lite kort och uppdatera här i tråden. Kanonväder annars!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kolla när motorsågsproffsen tränar i Mullsjö

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390741 Tyvärr rinner näsan, så jag vill inte beblanda mig med forumister idag. Annars låg eventet bara ca 4 mil hemifrån, d.v.s. på besöksavstånd.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Kolla när motorsågsproffsen tränar i Mullsjö

Torbjörn Johnsen  
#390750 Jag har också nära dit men hamnade på Visingsö istället idag...

Avatar Fallback

Re: Kolla när motorsågsproffsen tränar i Mullsjö

Tinna  
#390755 Hade jag sett det där liite tidigare än idag 17:10, så hade jag definitivt åkt dit! ~X(

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).