Motorsåg och handhållet

husqvarna 346xp plastdelar

9 inlägg 4851 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

husqvarna 346xp plastdelar

wiseguy  
#330400 Jag har länge lurat här i skuggorna, registrerade mig för ett tag sen men nu är det dags att kliva fram i ljuset!
Är en yngre kille som fäller lite björk för ved och liknande, för ett tag sen fick jag en 346xp av en arbetskollega som lyckats att fälla en stock över den. Det maskinella är helt men bakre handtaget, övre kåpan och luftfiltret har fått stryk så nu tänkte jag fråga er om det finns delar att köpa och om det är värt de?



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: husqvarna 346xp plastdelar

j-eg63  
#330417 Sök på Ebay där finns det mesta men kolla priset på frakten kan skilja mycket

Användarvisningsbild

Re: husqvarna 346xp plastdelar

wiseguy  
#330424 Tack för snabbt svar! Är det samma kvalitet på dom grejerna eller är det "pirat"?

   TS
Användarvisningsbild

Re: husqvarna 346xp plastdelar

Erre  
#330428 Jag kan kolla i mina gömmor imorgon. Jag kanske har det du behöver.

Återkommer.

Användarvisningsbild

Re: husqvarna 346xp plastdelar

wiseguy  
#331263 Kör med en 345 e-series för tillfället, vad skiljer mellan den och 346an? Vilken är den bättre sågen?

   TS
Användarvisningsbild

Re: husqvarna 346xp plastdelar

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#331276 346:an är proffsvarianten med vevhus i metall och lite starkare och accelerationvilligare motor.

Avatar Fallback

Re: husqvarna 346xp plastdelar

SawTroll  
#331279
wiseguy skrev:Tack för snabbt svar! Är det samma kvalitet på dom grejerna eller är det "pirat"?

Det kan være begge deler - så se nøye på hva som står/ikke står i annonsene.

Avatar Fallback

Re: husqvarna 346xp plastdelar

SawTroll  
#331282
th skrev:346:an är proffsvarianten med vevhus i metall och lite starkare och accelerationvilligare motor.


Det er jo en del andre forskjeller også, listen hadde blitt ganske lang om alt ble nevnt....

Användarvisningsbild

Re: husqvarna 346xp plastdelar

wiseguy  
#331343 Var idag hos den lokala Husqvarna återförsäljaren och köpte ett handtag/tank, fick ner priset till ca1100kr. Kändes som ett högt kilopris för lite plast, men å andra sidan får jag mig en till fin motorsåg..

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).