Motorsågens inträde

Husqvarna
 Svara  49 inlägg  11166 visningar  5 följer

Re: Motorsågens inträde

#265336 Tycker det är en bra film. Kul att höra lite om hur dom gick till väga.

Synd bara att dom slog sönder sågen, gör lika ont i mig varje gång jag ser den mosad :cry:

Jocke91 skrev:Tycker det är en bra film. Kul att höra lite om hur dom gick till väga.

Synd bara att dom slog sönder sågen, gör lika ont i mig varje gång jag ser den mosad :cry:
Den var dessutom oanvänd. Det var hans egen såg från det egna museet. Han hade en av Sveriges förnämligaste samlingar av oanvända äldre sågar. Sågarna är numera skänkta till ett skogsmuseum, självklart har jag glömt vilket, trots att han senast i dag berättade vilket, dock var det norrut i landet, visning sker efter överenskommelse. :smile:

Användarvisningsbild

anersimyra skrev:Sågarna är numera skänkta till ett skogsmuseum, självklart har jag glömt vilket, trots att han senast i dag berättade vilket, dock var det norrut i landet

Lycksele?

TS

OAS-forests skrev:
anersimyra skrev:Sågarna är numera skänkta till ett skogsmuseum, självklart har jag glömt vilket, trots att han senast i dag berättade vilket, dock var det norrut i landet

Lycksele?

Det låter bekant, ja jag tror tusan det stämmer :smile: :smile:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Motorsågens Dag! av Mange - tor 26 nov 2015, 23:09
i Motorsåg och handhållet

123
39 svar
8850 läst
av totte     
fre 17 jun 2016, 18:07
Annonser