Motorsåg och handhållet

Kedja

48 inlägg 21002 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Kedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#320591 Noken som veit om det finnes platmall for ryttere til H 30 kedja eller om ein er tvungen til å bruka kombimall for å file ryttere på H 30. Har fått det for meg at det er slik og at platmallen til rytterne til .325 kjeder berre passer H 25 kjeder.

Grunnen til at eg spør er at eg i det siste har begynnt å bruka H 30 kedja igjenn. Synes ryttermallen som er på kombimallen tar litt for mykje til og med på Hard. Veit av erfaring at kombimall og plattmall ikkje nødvendigvis tar lika mykje selv om begge er på hard, derfor eg spør. Mi siste erfaring med H 30 er at når kedja nesten er totalt utfilt så kan ein bruke 4,0 mm rundfil. Har iverfall brukt det så langt. Ellers har eg brukt 4,8 mm når nytt og 4,5 mm når det begynner å bli meir slitt og altså som før nevnt 4,0 når det nærmer seg slut. Har ikkje sagd så mykje med det til no da så eg får sjå etter kvart om eg liker det bedre enn H 25.

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Kedja

OlarsM  
#420959 Oregon speedcut, är dn bra? Kan man använda H25 rullmall på den? :-\

   TS
Avatar Fallback

Re: Kedja

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#420967 Viss noken passar så må det vera h 30 rulmal siå begge kjedene er pixel

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).