Mange skrev:Jag har länge undrat över hur det kan vara så intressant att handla sågar och tillbehör över internet.
Jag förstår att det är för vissa geografiska skäl och att detta underlättar.
Förstår även att det finns de med större intressen o vill lära sig.
Jag har däremot svårt att se vinst i att handla över gränser hellre än här.
Ser inte hur det gynnar den enskilde användaren i längden.
Handlare behövs när det kniper, inte allt kan fixas med internet support...
En BRA ÅTF ser till att det funkar o blir lönsamt oavsett märke eller kund för det tjänar BÅDA på.
Ser dagligen de som handlar på internet och i varuhus för att det är ett par kronor billigare.
De ringer/meilar/frågar på internet före och efter köp istället för att få rätt hjälp direkt, istället köpa fel eller spendera timmar med felköp, i vissa fall lägga ut tusenlappar helt i onödan.
Har svårt o förstå varför inte fler försöker hitta hjälp här istället för en opersonlig handlare på internet. Jag skulle vilja veta vad det är som gör detta så intressant.
Att handla tex svensktillverkade (?) Hva - liksom Bacho svenska (?) skogs-
grejor från diverse utländska länder för ibland ned mot hälften är helt klart
osunt i ngn mening - icke-desto-mindre kan man bara gå in o få alla råd
ngn ÅF kan hjälpa med i Sverige och så handla utomlands när man bestämt
sig ... . Och ÅF är precis lika glada i att serva det man kommer med dem till
i vilket fall ... .