Motorsåg och handhållet

Gängpaj cylinder Hva 353

35 inlägg 13469 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Gängpaj cylinder Hva 353

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#203352 :ymparty: ~o)

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Gängpaj cylinder Hva 353

machonisti  
#203361 Med paj och choklad firar vårt cylindriska gäng i husqvarna!

Användarvisningsbild

Re: Gängpaj cylinder Hva 353

totte  
#203371 Japp, låt oss skruva till det ordentligt. Kanske med en Tosca-tårta (sorry Tosca, öppet mål) :lol:

Avatar Fallback

Re: Gängpaj cylinder Hva 353

Tosca  
#203479 Jag använder sällan smileys, fast ironierna brukar lura där ändå.
Öppna mål ska utnyttjas, så väl bekomme.

Just därifrån namnet kommer, jag brukar göra min i en stekpanna av gamla modellen i ugnen, sällan glasyren hinner stelna färdigt innan jag är där och provsmakar.

Vi som jobbar i skogen måste tänka på figuren så vi inte faller ur, fast största felet jag har är nog att jag inte har någon hemma mer än mig själv att laga mat åt - sällan det kulinariska når nya höjder då tyvärr.

Användarvisningsbild

Re: Gängpaj cylinder Hva 353

totte  
#203588
Tosca skrev:Öppna mål ska utnyttjas, så väl bekomme.

Just därifrån namnet kommer, jag brukar göra min i en stekpanna av gamla modellen i ugnen, sällan glasyren hinner stelna färdigt innan jag är där och provsmakar.

Vi som jobbar i skogen måste tänka på figuren så vi inte faller ur, fast största felet jag har är nog att jag inte har någon hemma mer än mig själv att laga mat åt - sällan det kulinariska når nya höjder då tyvärr.


Tack!

Anade nästan att det var nåt kulinariskt. Tosca är gott, och hjälper till bra med figuren :grin: !

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).