Och vad du gör bryt inte ut de där plåtpluggarna, det är jäkligt svårt att få tätt när man sätter i nya såna, kräver tätmedel.
Bra jobbat med oljepumpen, hoppas nu den funkar som den skall i verklig drift.
Mange skrev:Har sett en hel del sågar av 154 och 254 och det är inte lätt o veta vilken som är tidig 254 eller sen 154. Har haft fel många ggr då man tittat på de klassiska sakerna.
Finns massor ihop skruvade med säkert som kan vara lite av vart, men skyltarna visar om inget annat vad det var från start/montering.
SawTroll skrev:Mange skrev:Har sett en hel del sågar av 154 och 254 och det är inte lätt o veta vilken som är tidig 254 eller sen 154. Har haft fel många ggr då man tittat på de klassiska sakerna.
Finns massor ihop skruvade med säkert som kan vara lite av vart, men skyltarna visar om inget annat vad det var från start/montering.
Ja, det er jo bare slik det er....
totte skrev:Om nålventilen är ordentligt tät och inte kärvar så finns ingen anledning att pilla med den.
Och vad du gör bryt inte ut de där plåtpluggarna, det är jäkligt svårt att få tätt när man sätter i nya såna, kräver tätmedel.
Bra jobbat med oljepumpen, hoppas nu den funkar som den skall i verklig drift.