Motorsåg och handhållet

Sveriges Mobiltjänster

5 inlägg 2763 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Sveriges Mobiltjänster

macke  
#157384 Undrar om någon har någon erfarenhet av det här företaget.
Dom tog kontakt med mig och ville lösa ut mitt abonnemang och telefonkostnader.Och flytta över till en annan mobiloperatör,som jag själv fick välja ,b.l.a kunde jag välja Telia eller telenor.Jag har bett honom skicka pris och villkors förslag.Jag köper inget över telefon FÖRUTOM den gången jag trillade i företaget qall:s fälla där jag nu sitter med en hög kvartalsavgift för telefoner.Det kunde detta företag lösa ut.Misstänker att det finns en hake.
Någon som har erfarenhet delge då detta så blir jag :grin:



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Sveriges Mobiltjänster

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#157387 Är det detta företaget???

http://www.rejta.se/omdome/687077/Svens ... 3%A4nst+AB

Avatar Fallback

Re: Sveriges Mobiltjänster

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#157393 Det känns som om det bara är lurendrejerier när dessa skvalare ringer och pladdrar,ska sälja alla konstiga tjänster som det tydligen går att uppbringa.

Avatar Fallback

Re: Sveriges Mobiltjänster

macke  
#158540 Japp som man trodde ett tvätt äkta lurendrejarföretag likt alla andra.Så jag höjer ett varningens finger för detta företag.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sveriges Mobiltjänster

lodjuret  
#159259 har ingen erfarenhet av detta företag men det finns appar för android (gissar att det även finns till iphone) som gör att att man kan filtrera ut valfria nummer. har gjort det gällande några.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).