Motorsåg och handhållet

Motorsågskörkort Skåne -intresserade?

3 inlägg 3423 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Motorsågskörkort Skåne -intresserade?

klas99  
#143443 Hej,

Vi är två i Malmö som är på gång att gå kurs för motorsågskörkort, har kollat med olika som arrangerar i Skåne och angränsande län. Vi vill gå intensivkurs A-B (ca tre dagar), och gärna de närmaste veckorna, och har funnit möjligheter till detta. Dock är det i skrivande stund bara vi två som deltagare, hade ett par till varit med så blir det mer ekonomiskt...

Så jag skickar iväg detta för att se om det finns fler intresserade som har tid och möjlighet de närmaste veckorna!?

Tar gärna emot tips också om någon vet något annat ställe för att finna fler ev deltagare?
(Har kollat med Skogsstyrelsen och olika utbildare)



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Motorsågskörkort Skåne -intresserade?

nexon  
#143516 Vad kostar det i nuläget och vart i skåne skulle det bli utbildning någonstans.

Avatar Fallback

Re: Motorsågskörkort Skåne -intresserade?

klas99  
#143525 Det blir i Osby, har nu bokat onsdag-fredag i nästa vecka (2-4/11). Kostnad totalt ca 18 000 inkl moms för gruppen. Ser ut som att vi är tre nu, blir vi fyra så är vi alltså nere i 4500 kr per person, och sedan kan ju ev check användas.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).