Öppna kategorin

Skogsägare sökes för kort anonym intervju till min uppsats!

3 inlägg 2568 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsägare sökes för kort anonym intervju till min uppsats!

huldreh  
#455317 Hej!
Jag skriver en b-uppsats på Linköpings universitet och skulle till den behöva intervjua ett fåtal markägare angående hur de (du, kanske?) upplever situationer som kan uppkomma i samband med exempelvis naturvård, nyckelbiotoper, inventering, rödlistade arter, ersättning för att inte avverka skog, samarbete med myndigheter osv. Om du äger mycket eller lite skog spelar ingen roll, du är välkommen! :)
Anonymitet garanteras, intervjun tar kanske 5-10 minuter på telefon, skype eller vad du föredrar.
Hoppas att någon här inne har tid och möjlighet att kunna hjälpa mig. Svara gärna här, pm:a eller mejla mig på johsv898@student.liu.se om du skulle vilja delta. Stort tack på förhand!
Johan Svensson



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogsägare sökes för kort anonym intervju till min uppsa

Tosca  
#472767 Hittade du några villiga?

Avatar Fallback

Re: Skogsägare sökes för kort anonym intervju till min uppsa

bgl  
#472780 Att påstå att anonymitet ska "garanteras" är lätt att säga men svårare att uppfylla. Kan vi förutsätta att uppsatsskrivaren har fått relevant stöd från Universitet för att ge detta löfte?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).