Öppna kategorin

Huvudlöst ICA!

6 inlägg 3454 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Huvudlöst ICA!

Flax12  
#445360 Inte bara älgen hyser varma känslor för tallen. Nu tipsar ICA via sin tidning Buffe` om att tallen är välsmakande.

"Knipsa av dom små ljusgröna toppskotten från tallens grenar. De är lätta att känna igen och smakar syrligt"

Ännu en anledning att inte slarva med behandling av "Det vilda betandet". Blir till att året runt behandla.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Huvudlöst ICA!

axwell  
#445364
Flax12 skrev:Inte bara älgen hyser varma känslor för tallen. Nu tipsar ICA via sin tidning Buffe` om att tallen är välsmakande.

"Knipsa av dom små ljusgröna toppskotten från tallens grenar. De är lätta att känna igen och smakar syrligt"

Ännu en anledning att inte slarva med behandling av "Det vilda betandet". Blir till att året runt behandla.

Dags att beställa några burkar hjorthornsolja. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Huvudlöst ICA!

mikael_s  
#445374 Ha, min treåriga niece älskar att knapra på späda granskott. Men hon har lärt sig att så länge vi inte är på grannens är toppskotten fridlysta.

Avatar Fallback

Re: Huvudlöst ICA!

r93  
#445392 Min kusin gjorde snapps på granskott, den var bland den bästa jag druckit, dock har varken han eller jag lyckats göra lika god efter, så det gäller att ta rätt gran.

Avatar Fallback

Re: Huvudlöst ICA!

Flax12  
#447378 Ica har lagt in en rättelse på sin hemsida den 20/3 ang att det inte är tillåtet att plocka tallskott hur som helst.

   TS
Avatar Fallback

Re: Huvudlöst ICA!

rikard_e  
#447499
Flax12 skrev:Ica har lagt in en rättelse på sin hemsida den 20/3 ang att det inte är tillåtet att plocka tallskott hur som helst.

"såhär kan ni göra, men det får ni inte"

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).