Jobbsök

Svara  4 inlägg  970 visningar  1 följer

Jobbsök

#397961 Någon som behöver en skotarförare eller skördarförare? Har gått en skogsmaskinsförarutbildning inkl: gröna kort, guldkort, ADR samt röjsågskörkort och motorsågskörkort, heta arbeten. Söker arbete i hela Sverige då jag är flyttbar, bor just nu i Västmanland. Har mycket skogskunskaper såsom manuellt arbete till maskinkörning. Mitt stora intresse är jakt fiske djur och natur, är inte rädd för hårt arbete, är väldigt Arbetsvillig, ansvarsfull, samarbetsvillig, noggrann driven, självständig och lojal.

Med vänliga hälsningar
Carl Johansson
Senast redigerad av cjj70 fre 23 sep 2016, 13:59, redigerad totalt 3 gånger.

TS

Re: Sv: Jobbsök

cjj70 skrev:Någon som behöver en skotarförare? Har gått en skogsmaskinsförarutbildning inkl: gröna kort, guldkort, ADR samt röjsågskörkort och motorsågskörkort, heta arbeten. Söker arbete i hela Sverige då jag är flyttbar. Har mycket skogskunskaper såsom manuellt arbete till maskinkörning. Mitt stora intresse är jakt fiske djur och natur, är inte rädd för hårt arbete, är väldigt Arbetsvillig, ansvarsfull, samarbetsvillig, noggrann och lojal.

Mvh Carl
hej vem är du.

Användarvisningsbild

Re: Jobbsök

#408817 Kolla här: https://twitter.com/fretilgard/status/7 ... 8120859648

Vet inte var i landet vare sig de eller du håller till, men ett tips iaf.

Re: Jobbsök

#408867 Får tacka för tipset :)

TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Jobbsök av cjj70 - lör 18 jun 2016, 21:39
i Öppna kategorin
2 svar
638 läst
av cjj70     
lör 18 jun 2016, 22:15
Farma
Annonser