Öppna kategorin

Motorsågskonstnär

7 inlägg 3554 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Motorsågskonstnär

Martin_N  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#340819 Finns det några motorsågskonstnärer på detta forum? Vi har en alm eller kan det vara ask som dött och måste tas ned men då den står väldigt centralt på fastigheten kom vi på att det skulle var skoj att göra en skulptur i form av typ en stegrande häst eller något liknande av stubben. Men hur får man tag i en motorsågskonstnär/skulptör? Hur tar ni betalt för era konstverk etc.?

Martin_N

PS Admin har du bättre plats för denna tråd får du gärna flytta den dit DS



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Motorsågskonstnär

totte  
#340991 Lite lättare kanske om du talar om, och gärna sätter in i din profil, var du bor någonstans.

Avatar Fallback

Re: Motorsågskonstnär

Martin_N  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#341319 Trädet som jag önskar skulpturen i står mellan Trollhättan och Vänersborg.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Motorsågskonstnär

Spiksten  
#355935 Hej. Jag "konstnärar" mej på helger med motorsågen. Bor i Nyköping så det blir lite långt till Trollhättan. Men det finns en kille i Hindås som heter Björn Edsholm tror jag. Jag tar betalt per dag. Lycka till!
//Christian

Användarvisningsbild

Re: Motorsågskonstnär

Bax  
#719352 Trådlyft.
Någon som känner till någon motorsågskonstnär i mellannorrland som kan tänka sig att stå en helg på en mässa i Härjedalen och skulptera lite?

edit: det är den 24-25/7 så kort varsel pga sjukdom.

Användarvisningsbild

Re: Motorsågskonstnär

Spiksten  
#719542 Hej. Jag kan tänka mig det även om jag inte bor i Norrland. Utgår det ersättning? Facebook: chainsawcarvingsweden
// Christian 0709-496090

Användarvisningsbild

Re: Motorsågskonstnär

Bax  
#719543 Hej
Tack för ditt intresse.
Jag vet inte så mycket om förutsättningarna faktiskt, det var staben för den lilla mässan som slängde ur sig frågan så jag tänkte att jag kunde kolla här på forumet..

Skulle du dyka upp så är jag personligen också intresserad av att få en figur skulpterad.

Jag ber någon i staben kontakta dig.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).