Öppna kategorin

Byta jobb ???

4 inlägg 3405 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Byta jobb ???

80-90  
#286855 Hej skulle behöva lite hjälp !! Ha jobbat i skogen ca 20 år men i april i 2013 fick jag möjlighet å börja jobba som vaktmästare ,å det hoppade jag på .. Bättre lön bättre arbetstider ja allt e väldigt bra , men lik förbannat börjar det å krypa i kroppen å känns konstigt !!!har egen skog jag jobbar flera kvällar i veckan i sköter även om skog åt en större skogsägare men ändå !!! Det känns inte som det e nog !! Vad ska jag göra ???? Ska jag börja heltid igen ???



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Byta jobb ???

JensSkoog  
#286857 JA!!! :lol: Du lever bara en gång, och då måste du göra det du gillar!

Avatar Fallback

Re: Byta jobb ???

Flax12  
#286866 Har "provat på" i andra branscher men är tillbaka i skogen igen. Är inte någon nackdel att ha lite matnyttig erfarenhet från andra jobb vad man än gör. Du är privilegad om du har möjlighet att kunna välja jobb. Bra folk i skogen är det alltid behov av.

Avatar Fallback

Re: Byta jobb ???

Jenny  
#287674 Jobba i skogen är för mig personligen enda alternativet,fantastiskt att få vara i skogen SAMT få betalt för det,oslagbart :-)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).