Öppna kategorin

Invik från Kellfri

16 inlägg 8217 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Invik från Kellfri

loppan  
#198272 I snart var och var annan lantbrukstidning finns numer ett så kallat invik från Kellfri.
En bilaga som ligger mitt i tidningen som marknadsför deras eminenta produkter.
Man går till postlådan och plockar ut tex ATL som känns tjock o välmatad.
Glad i hågen knallar man hem med sin tidning bara för att se att den innehåller ett
invik från nämnda företag 😡

Efter att man har blivit lurad ett köpa nämnda företags produkter vid ett par tillfällen så har jag funnit ett bra användningsområde för denna bilaga som är med i tidningen.
Den ger en en fantastisk tillfredsställelse att tända med i pannan :mrgreen:

Någon mer som har känt samma tillfredsställelse?



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

totte  
#198276 Har inte ATL men invik från diverse andra firmor, mest bilar och elektronik, kommer då och då i andra publikationer. Är rätt tilfredställande att elda med ja, skulle nog förhöjt njutningen ytterligare om det varit från Kellfri 😈

Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

halvproffs  
#198280 Unviker att elda papper då jag tycker att det blir mycket aska. I övrigt håller jag med.

Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

loppan  
#198286 Glansigt papper är värdelöst att elda med,det blir ju hur mycket aska som helst.
Invik över lag är ett irritationsmoment då de ramlar ut ur tidningen.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

Skogshuggarn  
#198294 Kan väl tycka att det är rätt kul med "Kellfribladet", men som någon sa,,,,"Det finns i regel inga fynd, utan man får kvalité efter pris".
Det är nog lika säkert som att (glansigt), reklampapper är värdelöst att elda med,,,ja, även om nu vissa finner en viss tillfredsställelse i detta. :wink: :lol:

Avatar Fallback

Re: Invik från Kellfri

sveakatten  
#198297 Och jag som tycker det är så roligt när dom bladen kommer, jag tror nog det är bra att det finns firmor som håller ner priserna.
Jag har köpt kolvar och ventiler därifrån och inte ser jag några fel på dom.
Finns väl säkert saker som är mindre bra, men var finns inte det?

Avatar Fallback

Re: Invik från Kellfri

axwell  
#198301
totte skrev: Är rätt tilfredställande att elda med ja, skulle nog förhöjt njutningen ytterligare om det varit från Kellfri 😈


Även jag är förtjust i Kellfribladet, ICA Maxi är ännu bättre stort som dagstidningarna var i min barndom.
Det mesta går till återvinningen.

Vem var det nu som sjöng "Fyllan värmer bäst".

Avatar Fallback

Re: Invik från Kellfri

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#198303 Nationalteatern! :-)

Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

loppan  
#198308 I en sugande fläktpanna som jag har så krävs det ju så ytterst lite tidningspapper för att tända och där är Kellfri bladet perfekt i dubbel bemärkelse.
Inte illa att dom äntligen lyckats göra en produkt som man är helnöjd med.

   TS
Avatar Fallback

Re: Invik från Kellfri

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#198338
loppan skrev:Glansigt papper är värdelöst att elda med,det blir ju hur mycket aska som helst.
Invik över lag är ett irritationsmoment då de ramlar ut ur tidningen.


Ofta är det i reklamhögen med ett låneerbjudande från något kreditinstitut eller annat skitföretag, där finns alltid ett frankerat svarskuvert.
Lägg det glansiga irritationsmomentet i detta svarskuvert och lägg det på lådan så är du av med det på ett smidigt sätt.

Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

totte  
#198348
loppan skrev:I en sugande fläktpanna som jag har så krävs det ju så ytterst lite tidningspapper för att tända och där är Kellfri bladet perfekt i dubbel bemärkelse.
Inte illa att dom äntligen lyckats göra en produkt som man är helnöjd med.


:lol: :lol: :lol:

Ofta är det i reklamhögen med ett låneerbjudande från något kreditinstitut eller annat skitföretag, där finns alltid ett frankerat svarskuvert.
Lägg det glansiga irritationsmomentet i detta svarskuvert och lägg det på lådan så är du av med det på ett smidigt sätt.


:lol: :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

Skogstomte  
#198466
D Brown skrev:Ofta är det i reklamhögen med ett låneerbjudande från något kreditinstitut eller annat skitföretag, där finns alltid ett frankerat svarskuvert.
Lägg det glansiga irritationsmomentet i detta svarskuvert och lägg det på lådan så är du av med det på ett smidigt sätt.


Jag gör likadant. Kan dom skicka skit till mig så kan jag skicka skitt till dom, dessutom på deras bekostnad :ymdevil:

Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#198511 Det var ju riktigt kul.

Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

jonathanA  
#198516 Kellfribladet passar utmärkt i pannan!

Användarvisningsbild

Re: Invik från Kellfri

Kse  
#198520 Ja livet är hårt ibland.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SuIZ9E4T8uQ[/youtube]

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).