Skotare

nokia e51

7 inlägg 2833 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

nokia e51

grotförare  
#87187 fick höra här om veckan när vi beställde en ny ponsse elephant att ponsse har ersätt nokia 810 nu med en vanlig mobil. de ska tydligen va en nokia e51, är de fler maskin fabrikat som har slut på nokia 810 å börjat ersätta den med nått annat?

är de nån här inne som har provat e51 i maskin lr privat, vill gärna hör hur ni tycker om den i såfall!



   TS
Rottne skotare
Användarvisningsbild

Re: nokia e51

Cruiser_no1  
#87192 jag har faktiskt frågat nokia om dom ska lägga ner 810an el om dom kommer med en uppföljare men så var inte fallet, den skulle vara kvar. men det är kanske nåt dom bara säger:)

jag såg att valmet har nån Motorola i sina nya maskiner, den såg inte så dum ut.

Användarvisningsbild

Re: nokia e51

Henrik K  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87217 Nokia 810 gick inte att köpa längre sa valmet försäljaren så sent som i förra veckan. Det är därför dom ersatt med Motorola M930

Avatar Fallback

Re: nokia e51

grotförare  
#87256 okej då är de fler som fått byta ut nokia 810. ska bli intressant å se hur de kommer att funka!

   TS
Avatar Fallback

Re: nokia e51

mrme  
#87263 Vi fick en nokia inmonterad av stärnafyrkant i våran 860 om vi ville, men de blev motorolan ändå.
Nackdelen vad ja förstått är att de inte är nån bluetooth funktion på motorolan så de funkar inte med headset vi det.

I skördaren kommer de bli en nokia om allt blir som de är planerat, skönt med headset när man pratar.

Användarvisningsbild

Re: nokia e51

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87454
grotförare skrev:fick höra här om veckan när vi beställde en ny ponsse elephant att ponsse har ersätt nokia 810 nu med en vanlig mobil. de ska tydligen va en nokia e51, är de fler maskin fabrikat som har slut på nokia 810 å börjat ersätta den med nått annat?

är de nån här inne som har provat e51 i maskin lr privat, vill gärna hör hur ni tycker om den i såfall!


Nokia E51 är en väldigt bra telefon som ger massor för pengarna. Lång drifttid, hö känslighet på radion (bra täckning), liten och lätt. Helt ok musikspelare och radio. E52 som jag har nu är ännu bättre, förstås, då den har inbyggd gps och gratis kartor för hela världen.

Avatar Fallback

Re: nokia e51

Apelsinkungen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87524 Hur upplevs motorolan? vi fick höra det av john deeres försäljare att nokian inte va kvar. Vi har en gammal nokia i våran 1710a som vi fundera på att montera över i den nya. Men om motorolan fungerar bra så kan det ju vara ett alternativ! :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).