Skotare

GSSP

6 inlägg 2416 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

GSSP

Gubben  
#75284 Hej jag söker nu på detta vis information om gssp höglägare. Den är 3-4 år gammal. Det jag behöver är el schema, hydral schema och instruktions bok. Jag har sökt på nätet men hittar inte någonting. Undrar sedan om vad andra har haft för erfarenheter av gssp.



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: GSSP

Vikman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75618 det är nog svårt att få tag för en jag känner skull ha till ett GSSP-97 å inte ens dom som tillverka dom hade en som stämde

Avatar Fallback

Re: GSSP

rakso81  
#75796 När de gäller GSSP ska du höra med A.Lind maskin i Älvsbyn (Norrbotten) Min personliga uppfattning om gssp är att den gör aldeles för lite åverkan,, men de är ju förståss individuellt vad man tycker,, själv förespråkar jag harv som den bästa mb metoden...

Avatar Fallback

Re: GSSP

Gubben  
#75878 Jag bor i princip granne med A.lind maskin men dom vill inte ha att göra med modeller som inte dom har byggt i sin regi. A.lind köpte upp gssp för ett par år sedan. Själv klart gör harven ett bättre jobb men det är tydligen samen som bestämmer vilken markberednings metod som får användas här uppe 😡 . Vi har ganska mycke lav rika hedar.

   TS
Avatar Fallback

Re: GSSP

Vikman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#76301 A.lind har väl bara hand om gssp-04:erna är det som att jag hört

Avatar Fallback

Re: GSSP

Gubben  
#88270 Nu har jag hittat vem som har reserv delar och allt annat till min gssp. Det är nova industrier i kalix. Dom hade till och med ett komplett aggregat på hyllan.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).