Styrförstärkare

Komatsu bild
 Svara  7 inlägg  1804 visningar  1 följer

Styrförstärkare

#60125 Hej
Är det någon som vet vart man kan få tag i ett elschema till en styrförstärkare Ösa 250,eller vet någon som lagar dessa.Annars får det väl bli en ytbytes.

TS

Re: Styrförstärkare

sliparn skrev:Hej
Är det någon som vet vart man kan få tag i ett elschema till en styrförstärkare Ösa 250,eller vet någon som lagar dessa.Annars får det väl bli en ytbytes.

Alfta-produkter
http://www.alftaprodukter.se/
kjell

#60332 Hej, Kjell jag har ringt både Alfta-produkter & Koppom men ingen hade vare sig en beg eller utbytes hemma.Dom sa att det skulle dröja minst två veckor innan dom fick hem en utbytes :(( .Du vet ingen som lagar styrförstärkare?

TS
Användarvisningsbild

sliparn skrev:Hej, Kjell jag har ringt både Alfta-produkter & Koppom men ingen hade vare sig en beg eller utbytes hemma.Dom sa att det skulle dröja minst två veckor innan dom fick hem en utbytes :(( .Du vet ingen som lagar styrförstärkare?

Prova med Peters Skogsmaskiner i Karlstad, (skrotpeter) 8)

#60343 Stigs Maskin i Sundsvall brukar ha "allt" :wink:

#60794 Hej måste bara medela att det har ordnat sig med styrförstärkaren.Ibland har man tur jag träffade en pensionerad maskinägare utan för verkstan i går och berättade om att ingen hade en utbytes förstärkare på lager.Döm om min förvåning när han sa att han hade en liggandes på en hylla som var renoverad och den fick man för 1000kr :grin:

TS

#61053 ibland ska man ha tur :smile:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Styrförstärkare ösa 260 av Jorgen1 - lör 08 feb 2014, 17:52
i Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)
2 svar
2045 läst
av Jorgen1     
mån 10 feb 2014, 23:07
ÖSA 250, trasig styrförstärkare? av Hurtig - sön 14 feb 2016, 15:33
i Skotare

12
17 svar