Socialt (mer om oss)

Bonde söker fru.

139 inlägg 70694 visningar 25 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

jannee  
#293994 Styrkelyftaren bestämde sig tydligen sig snabbt - en redig karl vet vad han vill.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

özach  
#294005 ja. han är på hugget :smile:

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#294012 Hörni vi måste väl ha lite vadslagning på Jonatans blivande böna?
Jag sätter en hundralapp på hon med Palestinasjalen 8)
(Hon valdes sist av de fyra)

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#294014 Jag skulle vilja ha ett Youtube-klipp med det bästa ur programmet, nån som har?
Ids inte kolla tv så länge i taget som det verkar krävas.
Mkt kul iaf med en forumist på tv.

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

axwell  
#294028
Röjkvist skrev:Hörni vi måste väl ha lite vadslagning på Jonatans blivande böna?
Jag sätter en hundralapp på hon med Palestinasjalen 8)
(Hon valdes sist av de fyra)

Kollade nu på TV4 ett klipp på ca. 1 minut, dom heter Malin, Sara, Maria och Ellen i vald ordning.

Palestinasjal(!?), ingen aning om vilken du menar frånsett att Ellen, som verkar vara en reko tjej, valdes som nr 4.

Fortfarande för tidigt att ha nån uppfattning, producenterna vinklar och klipper för att göra säljande TV.

Alla kvarvarande är ju riktiga skönheter så där borde ingen ha något handikapp.

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Hammaren  
#294135
jannee skrev:Varför inte byta namn på bonde söker fru, sanningen är väl den att vad det handlar om är att "bonde" söker mus, eller?

I mina trakter går programmet under namnet Bonnläpp söker blygdläpp :lol:

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

jannee  
#294144 Det är allt en dj**la synd att tv4 ska klippa ihop programmet, eller vinkla det på det sätt de har gjort. Ni män värkar alla vara mer eller mindre tappade bakom en vagn, blyga så att man skäms och tjejerna är tydligen några riktiga våp. Tvivlar i högsta grad på att era rätta personligheter verkligen kommer fram. Har Erik verkligen sådan tunghäfta? - tvivlar starkt. Sebastian verkar var den ende som mer eller mindre INTE håller sig till Tv 4:s ramar.
Och Jonathan ska verka vara en riktig mansgris - hur många omtagningar behövdes det för att få fram den typen?
I mångt och mycket förlöjligas era personligheter.

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#294180 Janee, jag säger inte emot dig! Mycket klippning blev det.....

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

sundelius  
#294183 Var det Malin som var först tippar jag henne. Grymt snygg/söt

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

stektlök  
#294280 Jag hade smällt av om gubben stått med en kellfri vagn bakom traktorn. Jag gillade att han är klok å kör med mowi :)

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

axwell  
#294283
jannee skrev:v jannee » ons 15 okt 2014, 21:17
Styrkelyftaren bestämde sig tydligen sig snabbt


Före detta "styrkelyftaren" lär ju ha tävlat färdigt av hälsoskäl, är väl snart sjukpensionär.
Kan bara hoppas att han inte har knaprat något olämpligt :???:

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#294354 Sebastian tyngdlyftaren är världens goaste kille och har en stor skogsfastighet och även han valtra/mowi
peter i Tanum kör oxå mowi :)

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#294398 Förr var det gödselstacken man skulle ha koll på när man var ute på friarstråt. Nu verkar det mer intressant var det är för traktor o vagn man har. :wink:

Användarvisningsbild

Re: Bonde söker fru.

jonathanA  
#294408 Skogsbruksplanen är viktig! B-)

Avatar Fallback

Re: Bonde söker fru.

stektlök  
#294414 Nja gödselstacken är nog passee men en redig skogsvagn ä manligt som mitt fruntimmer säger.
Hektaren är viktigt också.
Men hade jag varit brud å gubben rullade ut en kellfri hade jag funderat en xtra gång :)
Ps. Totte hade säkert flytt fältet i det fallet :)

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).