Höstrapporten

Svara  38 inlägg  7516 visningar  2 följer

Re: Höstrapporten

Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#105163 Vi kanske skulle starta en tråd där vi redogör för våra tillkortakomanden :???:

PW
Användarvisningsbild

Röjkvist skrev:Vi kanske skulle starta en tråd där vi redogör för våra tillkortakomanden :???:

Bra förslag Röjkvist. Jag kör igång den!

TS
Användarvisningsbild

#105453 Störtregnar.

TS

#105459 Solsken!

Användarvisningsbild

#105494 pissväder, röjsågen får semester idag..

#105609 Det ser ut att det kan bli lite kallare har nu -1 grad jag var tvungen att stänga av skogsbilvägen i går efter regnet natten innan, avstängningen var mest för att det färdas mycket jägare den här tiden på året och biltrfik på en uppluckrad väg förstör mer än vad traktorn gör nog är det en och annan som muttrar men de flesta har vant sig vid det här laget. Skärper det på lite i natt så kan man öppna igen.

#105777 Lite snö på backen i morse, har snöat llite grand på förmiddagen så vi har ca 2 cm. -3,6 grader inte mycket att skryta över men så ser det ut.

Användarvisningsbild

#105797 Kommit lite puder, inte så mycket som en cm ens. Ligger lite under noll nu mitt på dagen, solen skiner, på det hela taget bra väder för november. Får gärna vara så här ett tag, när det fryser till lite i ytan så blir det torrt och bra och hundarna transporterar inte in varsin skyffel jord i pälsen när vi varit ute.

TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Höstrapporten 2011 av totte - ons 31 aug 2011, 23:21
i Socialt (mer om oss)

1 ... 678
112 svar
24277 läst
av j-eg63     
lör 19 nov 2011, 21:53
Annonser