Socialt (mer om oss)

Fastnat för Call Of Duty

24 inlägg 7226 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Fastnat för Call Of Duty

dexter  
#78584
Mangan skrev:Enda FPS (First Person Searching) jag kör är Catching Features... :-)

cf? de är ett spel ja inte känner igen =/ vissligen kör ja sällan nåt annat än CoD haha xD

Elmia
Avatar Fallback

Re: Fastnat för Call Of Duty

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#78585 Nörd-spel :D

http://www.catchingfeatures.com/screenshots.php

Avatar Fallback

Re: Fastnat för Call Of Duty

dexter  
#78588
haha okej, de va ett nörd spel xD hahaha

Användarvisningsbild

Re: Fastnat för Call Of Duty

Ang3r  
#81552
Valmet921 skrev:Brukar sällan fastna för FPS spel men sitter just nu och lirar Borderlands till PC som jag fastnat väldigt mycket för. Ok är lite RPG inslag men FPS i grunden. Prova om ni inte gjort det.


Sitter med spänning och väntar på Fallout New vegas, Installerade Oblivion 4 igen och fick ihopp 200 timmar på det. Sitter just nu själv med Borderlands men är inte imponerad, det är ju så konsolrippat, och det finns inget alternativ till konversation =/ Men men ska väll nöta på till skiten är avklarad.

Användarvisningsbild

Re: Fastnat för Call Of Duty

Elias  
#81562 Alltså jag förstod mig aldrig på fallout 3, var som inte min typ av spel. Väntar dock på diablo 3 eller star craft. Dock lär ju diablo bli ett skitspel som world of warcraft som man ska betala i månaden för. De 2 första spelen var otroligt bra och roliga.

   TS
Avatar Fallback

Re: Fastnat för Call Of Duty

dexter  
#81564
Elias skrev:Alltså jag förstod mig aldrig på fallout 3, var som inte min typ av spel. Väntar dock på diablo 3 eller star craft. Dock lär ju diablo bli ett skitspel som world of warcraft som man ska betala i månaden för. De 2 första spelen var otroligt bra och roliga.


Har aldrig förståts vitsen me att betala för att få spela online..

Användarvisningsbild

Re: Fastnat för Call Of Duty

Elias  
#81566
dexter skrev:Har aldrig förståts vitsen me att betala för att få spela online..


Inte jag heller, men det går ju som inte spela annat än online med de där spelen. Men snacka om kassako, de mjölkar nå otroligt med pengar. Se bara på att varenda dag som man spelar så drar det in pengar, jämfört med ett normalt spel som bara betalas ca 600 i engångsavgift. Istället för 200 spänn i månaden om man ser snittspellängden som 12 mån så blir det ju 2400 spänn.

   TS
Avatar Fallback

Re: Fastnat för Call Of Duty

Valtra  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#81807 som masterchief så har jag spelat battlefield väldigt mycket, 1942 allra mest :grin: .. Call of duty har jag bara spelat 1an och 2an. sen så har man spelat diablo 2 med och har väntat ett tag på att 3an kommer, men verkar inte som den gör de :?: och men vil ju inte gärna betala för ett online spel. nu är de mest Tibia jag spelar

Avatar Fallback

Re: Fastnat för Call Of Duty

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#81810 MW2 är avklarat, inklusive Prestige 10.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).