upprop / intresse för sommarträffen

Svara  35 inlägg  6870 visningar  2 följer

Re: upprop / intresse för sommarträffen

Skotartjejen skrev:Hmmm, Thunborg har minne som en guldfisk , min far har födelsedag just det datumet :roll: . Men vi får väl ha födelsedagskalas innan vi åker upp till dig 8) .

Och grattis till väntat storkbesök, hälsa Tösen från mig.

tjena "skotartjejen" , hur ska jag kunna veta allt på denna jord? ..du och jag måste nog :)] mera ..puh!

men var nu inte elak på den där "Thunborg" , för han är ju fullbokad nu ... det blir nog bra , (vi har redan pratat om det som kallas "kvalitetstid" ) :-bd

TS
PW
Användarvisningsbild

Skotartjejen skrev:Hmmm, Thunborg har minne som en guldfisk , min far har födelsedag just det datumet :roll: . Men vi får väl ha födelsedagskalas innan vi åker upp till dig 8) .

Och grattis till väntat storkbesök, hälsa Tösen från mig.

Du får väl ta med farsan upp så blir det ett sjuhelsickes födelsedagskalas :lol:

Användarvisningsbild

#78267 :lol: :lol: :lol: Jo du Totte det skulle vara nått det.

"spindeln" behöver inte vara orolig :grin: , har redan snackat med farsgubben så han vet vad som gäller 8) . Han får bli firad innan vi drar iväg hem till dig.

Skotartjejen skrev::lol: :lol: :lol: Jo du Totte det skulle vara nått det.

"spindeln" behöver inte vara orolig :grin: , har redan snackat med farsgubben så han vet vad som gäller 8) . Han får bli firad innan vi drar iväg hem till dig.

Det är bara att "känna lugnet" B-) .. men det var ju inte min tanke att sabba födelsedagen ^:)^

vi får ta en egen liten fest när jag besöker sörmland nästa gång , ..och det blir troligtvis före detta "infernot"
och jag lovar att ha med en tårta ...en stor j-vla smörgåstårta ... för om "thunborg" är närvarande så är det bra med mycket ..och god mat :-bd

TS
Användarvisningsbild

#78613 Jag kan tänka mig att komma.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Skydda skogen tar FSC som gisslan i upprop svenska bolag av Torbjörn Johnsen - ons 29 nov 2017, 22:40
i Skogsmiljö och Trädlära
13 svar
1485 läst
av Torbjörn Johnsen     
mån 04 dec 2017, 20:48
Intresse för Stihl 046? av Pongu - mån 23 feb 2015, 19:29
i Säljes
0 svar
13641 läst
av Pongu     
mån 23 feb 2015, 19:29
Finns intresse för en skogstjänst ? av erm - fre 17 sep 2010, 10:20