Socialt (mer om oss)

Vad var det senaste ni köpte??

11289 inlägg 2309432 visningar 391 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#476361 Nu när vi ändå pratar Stihl elsågar, så är jag lite intresserad av en fungerande E30 om någon har en liggandes.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

TheJo  
#476377 Fick hem nya fjärrstyrningen till vinschen på Farman.
590kr från Aliexpress inkl. snabbare frakt :-bd

Hem och koppla i helgen. Och hålla tummarna att det bara är fjärrstyrningen som är trasig...

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Solo  
#476680 Efter många om och men,,,, beställde en Kranman 1900ex med extra allt! Hoppas att det kommer att funka som jag tänkt,,,,,

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#476696
Solo skrev:Efter många om och men,,,, beställde en Kranman 1900ex med extra allt! Hoppas att det kommer att funka som jag tänkt,,,,,

Grattis, det blir nog finfint! :)

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Solo  
#476704 Mitt problem är nog psykosomatiskt- har kört Avesta tidigare, och känner en malande oro om att bli besviken.....

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#476705
Solo skrev:Mitt problem är nog psykosomatiskt- har kört Avesta tidigare, och känner en malande oro om att bli besviken.....

Ha du något leveransdatum? Samt fram till dess, kan du inget göra samt Kranman har en erkänt bra support. Har själv fått bra support flera gånger i olika ärenden. Med tanke på hur många vagnar de har sålt är det väldigt få ute till salu. 1900ex har funnits ute ett tag så tom. barnsjukdomar slipper du oroa dig för.

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

skogshasse  
#476736 har köpt en planerskopa till grävaren 150 cm bred

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

TheJo  
#477344 Har fått hem min nya ficklampa och lite batterier (Samsung 30Q). #mörkrädd :roll:
Är en BLF Q8 som Budgetlightforum.com har tagit fram.



https://www.banggood.com/BLF-Q8-4x-XP-L ... utmid=1950

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

JensSkoog  
#477345
TheJo skrev:Har fått hem min nya ficklampa och lite batterier (Samsung 30Q). #mörkrädd :roll:
Är en BLF Q8 som Budgetlightforum.com har tagit fram.

Verkar ju mycket bra,
Ser dom har en pannlampe, laddbar ochså.
Undrar om jag ska beställa där. Behöver en ny.
Bra att handla där @TheJo ???

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

TheJo  
#477347
JensSkoog skrev:Verkar ju mycket bra,
Ser dom har en pannlampe, laddbar ochså.
Undrar om jag ska beställa där. Behöver en ny.
Bra att handla där TheJo ???


Ja, den är riktigt bra!
Dock är jag inne i stan. Så är ju inte så mkt mörker att testa den i.

Det är första gången jag beställer från just Banggood.
Men som alltid när man beställer från Aliexpress, DealExtreme, Banggood osv. är att de säljer mycket skit, men även en hel del vettiga grejer. Man får helt enkelt läsa recensioner, googla och försöka bilda sig en uppfattning innan man beställer.

Vilken modell var du intresserad av?

Batterier brukar jag köpa från https://eu.nkon.nl/

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

JensSkoog  
#477349 Tittade på den här: Nitecore HC60 XM-L2 U2 1000LM Cool White Rechargeable LED Headlight Flashight Kr488.06
Ska kolla lite mera. Har tröttnat på batteribyte hela tiden på den jag har, så jag kunne tänka mig prova en laddbar.

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#477370
skogshasse skrev:har köpt en planerskopa till grävaren 150 cm bred

Märke och är den tiltbar?
Verkar den bra?

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

T-bear  
#477464

I dag hämntade jag ut en ny Moheda 10 Ton kärra med drift på lantmännen, det blev PCL spakar som jag monterar själv, jag har bockat en plåt som passar i bak rutekilen så jag hoppas att jag får till det!

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

källshult  
#477468
T-bear skrev:
IMG_1925.JPG

I dag hämntade jag ut en ny Moheda 10 Ton kärra med drift på lantmännen, det blev PCL spakar som jag monterar själv, jag har bockat en plåt som passar i bak rutekilen så jag hoppas att jag får till det!

Får gratulera till din investering har en sån vagn och är väldigt nöjd med den och lycka till

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

JensSkoog  
#477479


Blev en ny CAT S40 idag, eftersom min Samsung näkade laddning :cry:
Min dotter på femton upptäckte strax att den här kunne ta panoramabilder :-o :-o



Själv har jag än inte klarat ta den när den ringer - trycker fel hela tiden, men det kommer väl :wink:

Samsungen höll i två år - undrar hur länge den här holler ut med mig :roll:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).