Socialt (mer om oss)

Vad var det senaste ni köpte??

11289 inlägg 2314681 visningar 391 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

totte  
#72686
"spindeln" skrev:en ny diskbänkskran /blandare .. och den nya droppar INTE :ugeek:


Hur länge lyssnade du på den gamla innan du kom dig för att byta? :lol:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#72734 51,7 L,
95OKTAN


(-| =)) :ymparty: :ymparty:

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#72760
totte skrev:
"spindeln" skrev:en ny diskbänkskran /blandare .. och den nya droppar INTE :ugeek:


Hur länge lyssnade du på den gamla innan du kom dig för att byta? :lol:


haha! ..den bara började läcka ..för några dygn sedan ..så det blev ett byte .. "inte lönt o rota i såna applikationer"

senaste : 4 dosor lös general :))

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#72761 Köper du inte stock spindeln?

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#72769
valmet901 skrev:Köper du inte stock spindeln?


jodå .. jag brukar tokhandla när jag är i nyköping men nu är det slut (finns även på nätet den handlaren , men då man står öga mot öga är det ett annat pris ) ... och jag vägrar att åka till skogs imorrn som fredlös ^:)^

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

totte  
#72771 Hmm, man ligger i lä, en dosa Granit lös idag. Skall köpa en stock, imorrn då får dom hem nytt på stamstället.

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#72774
totte skrev:Hmm, man ligger i lä, en dosa Granit lös idag. Skall köpa en stock, imorrn då får dom hem nytt på stamstället.


hej totte! .. det är ägaren till bif. länk jag blivit "stammis " hos i nyk. ;) http://www.2baco.com/

det senaste jag köpte : för att vara exakt så är det tak över huvet ... =))

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

totte  
#72882
"spindeln" skrev:
totte skrev:Hmm, man ligger i lä, en dosa Granit lös idag. Skall köpa en stock, imorrn då får dom hem nytt på stamstället.


hej totte! .. det är ägaren till bif. länk jag blivit "stammis " hos i nyk. ;) http://www.2baco.com/

det senaste jag köpte : för att vara exakt så är det tak över huvet ... =))


Hej spindeln! Har köpt på mitt stamställe Axtorpet i Umeå, något dyrare än detta men inte mycket.

Dock det senaste jag köpte var ett par nya gummistövlar en halvtimme senare, Viking Lord, inga arbetsstövlar direkt men mycket mjuka och sköna gångstövlar. Har haft Vikingstövlar i säkert 25 år.

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

skogsjan695xl  
#72945 Köpte idag xenon ombyggnadssats till 3xtraljus som vi har på audin, 60W xenon, jäkligt bra ljus blev det.

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

valmet901  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#72959 30 liter aspen

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73053
skogsjan695xl skrev:Köpte idag xenon ombyggnadssats till 3xtraljus som vi har på audin, 60W xenon, jäkligt bra ljus blev det.


jodå , jag misstänker att det skiner upp nu :D

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73057 nu är det ju så att "veckohandeln" skedde igårkväll ..och allt går ju inte att ta upp här ,
men jag KÖPTE EN FÄRDIGKOKT JULSKINKA ..som jag tänker griljera imorrn .. jag är som sagt ute i god tid .. , men försök att slå att ha en "hembakad skinka " på mackorna i skogen eller hemma och kaffe / kall öl .. mums

och visst ! det är en tuff miljö ..och ibland synd om djuren ... men tänk vad många svenska barn det är synd om dagligen ^:)^

jag stödjer köttproducenterna och fortsätter att äta de produkter som finns , utan tvekan ;)

samtidigt känns det nästan fånigt ...att nån "fjollornas ledare" kommit på just detta just nu , till julen , och "svininfluensan" =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Elias  
#73060 Något så upphetsande som en dammsugare "ultrasilencer" + ett par halvarsson willow skoterbyxor + en stihl huggarjacka i basic serien.
De hade en x-fit jacka inne, höll på att tuppa av när jag såg priset. 3200:- synd att den inte var i min storlek så man kunnat prova den. Kollade även på husqvarnas motsvarande men den kändes ha så dåligt tyg eller lättskadat tyg + skärningen var sämre för mig.

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

kalhygge  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73212 Upplysningvis: 5 st ( 2 te V70n å 3 te xc90n) xenonkonverterade bosch navigator. Varde ljus - å det blev det..
Men fy 17 va jobbit o montera dom, dra kabel, borra i stötfångare mm - skönt att de e klart!

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73218 Var i Karlstad i en + moms affär medan hustrun var "downtown", och inhandlade en pinnsvets Migatronic 160 1-fas häromdan. går fin fint som bara den :grin:

klarläggande för alla ordpoliser : hustrun köpte inte svetsen och inte "downtown" :p 8-} .
Senast redigerad av The Boxer mån 30 nov 2009, 22:26, redigerad totalt 1 gång.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).