Socialt (mer om oss)

Vad var det senaste ni köpte??

11289 inlägg 2317116 visningar 391 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

machonisti  
#352422
Vardon skrev:
machonisti skrev:Delar av släktträdet bor i skellefteå

Förstår ditt problem. I år har jag släpat med mig västerbottenost till Tyskland, Belgien, Ungern och Norge.

:lol: :lol:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

machonisti  
#352463 Såg ni förresten det fina motivet på frugans vaxduk?

Användarvisningsbild

Re: Sv: Vad var det senaste ni köpte??

nelson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#352470 Spenderarbyxorna åkte på idag! :)

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Vardon  
#352486 Led-ljus träsket...

Arbetsljus från ljusgiganten, swedol och Olssons i Ellös.

Även 2 st 50W varmvita är på väg från Tyskland. Detta är ju ett träsk för det verkar finnas billiga eller dyra. Så nu har jag köpt 2 billiga för 400 kr inklusive frakt. Sen tänkte jag köpa en halvdyr från swedol och kanske en dyrare runt 1 000 kr.

Sen ska jag och kompisen ha whisky och ljusprovkväll när allt kommit...

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#352489 Ett styck Bahcohammare:
Bild

Ligger skönt i handen, det enda som man kan klaga på lite, var att tillverkningskvaliten på spikklon var olika fin bland de som låg i hyllan, samt att den jag valde visae sig vid hemkomst ha den översta oranga ringen längst ut på skaftet, vara halvt lös (får limma, har ju inte handen där iaf).

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

axwell  
#352497
Hema skrev:Ligger skönt i handen, det enda som man kan klaga på lite, var att tillverkningskvaliten på spikklon var olika fin bland de som låg i hyllan, samt att den jag valde visae sig vid hemkomst ha den översta oranga ringen längst ut på skaftet, vara halvt lös (får limma, har ju inte handen där iaf).

En hammare för Martin Timell om yttre delen av skaftet är obrukbart. :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#352509
axwell skrev:
Hema skrev:Ligger skönt i handen, det enda som man kan klaga på lite, var att tillverkningskvaliten på spikklon var olika fin bland de som låg i hyllan, samt att den jag valde visae sig vid hemkomst ha den översta oranga ringen längst ut på skaftet, vara halvt lös (får limma, har ju inte handen där iaf).

En hammare för Martin Timell om yttre delen av skaftet är obrukbart. :lol: :lol:

Haha nu fick du till det. :)

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

anersimyra  
#352528 Husqvarnas bränsledunk. Förvaringsfacket var en positiv överraskning, där ryms ju glasögonen med styrka 3+ som numera är nödvändiga vid kedjans skärpande.. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#352529
Oljemixerburk


Snabb leverans! Beställde här på SF på tisdag kväll och fick den på torsdag fm.
Trevlig och lättanvänd, bara bestämma % och bensinmängd sen fylla olja till rätt streck, klart.

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#352609
Nu kan jag angripa rosten

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

totte  
#352615 Rejält skåp!

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

skogshasse  
#352677
kärrabol skrev:
1448054336_image.jpeg
Nu kan jag angripa rosten


fint skåp. var har du köpt det. vad har det för invändigt mått får man in ett element som är 100 cm långt och 59 cm högt.

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#352680 Verktygsstallet 120x60x58

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

ananders  
#353618 En enligt mig helt suverän julgransfot. Blev helt betagen av den idag när jag stälde in en gran på slottet. Inga skruvar för att justera för att få granen att stå rakt, bara en liten pedal att trampa på och vips så fixeras granen av fyra armar.

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Simon.M  
#353635 Köpte ett par huggarbyxor som var utgående modell för halva priset då jag inte bryr mig så mycket om jag har senaste modet när jag sågar så slog jag till. Har igentligen ett par skapliga så var inte i behov av några nya så dom får nog ligga i lådan i vinter :???: . Får hoppas dom funkar bra bara kört Husqvarna byxor innan men tyckte dom verkade bra när jag provade i affären

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).