Socialt (mer om oss)

Vad var det senaste ni köpte??

11289 inlägg 2310518 visningar 391 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

ohc917  
#431549 Blev en husqvarna 525bx idag efter lite funderande. Ska användas för att städa efter fällningar.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hema  
#431556
ohc917 skrev:Blev en husqvarna 525bx idag efter lite funderande. Ska användas för att städa efter fällningar.

Du får återkomma med reflektioner. :)

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Delsbo  
#433600
magnusbygg skrev:Det senaste jag inhandlade var en ny mobil, Cat S60.


Idag blev det en CAT S60 för mig också... Riktigt rapp och trevlig faktiskt ! Hoppas att du är nöjd fortfarande ..
Bra mycket trevligare än min gamla Sony Ericsson Activia som den ersatte ! Activian gillade inte ett fritt fall på 4m ner i ett cementgolv (inte många mobiler som gör det kan man tänka).. Annars hade nog den fått vara med ett tag till...

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

magnusbygg  
#433603 Grattis grattis! Jag är fortfarande riktigt nöjd med min!

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Delsbo  
#433606 Det känns tryggt !

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Sågomanen  
#433649 En finfin Husqvarna 242xpg! Hittade äntligen en välvårdad hos en återförsäljare efter letande ett år :-BD

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

totte  
#434065
Sågomanen skrev:En finfin Husqvarna 242xpg! Hittade äntligen en välvårdad hos en återförsäljare efter letande ett år :-BD


En riktigt såg! :-BD :YMPARTY:

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Sågomanen  
#434093 Det ÄR en riktig såg och konstruktion B-)

Det fanns även en 246G i nyskick så det fick bli en sådan också 8-}

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

hkkv  
#434121 Blev en Husqvarna Skogsjacka Technical Extreme och en Stihl Reflexväst. Tog motorsågskörkortet, AB. Det var lärorikt och nyttigt.

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

JensSkoog  
#434124
hkkv skrev:Blev en Husqvarna Skogsjacka Technical Extreme och en Stihl Reflexväst. Tog motorsågskörkortet, AB. Det var lärorikt och nyttigt.

Grattis, @hkkv :-BD

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#434211 Ett par kängor Stihl ranger för kampanjpris $-) , hoppas kunna pensionera huggarstövlarna nu..... :-BD

Avatar Fallback

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Astrix1  
#434373 Jred cs2253 tyvärr utan värmehandtag

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Hammaren  
#436586 Husqvarna 562 xpg, har inte bestämt mig om jag ska bestycka den med ett 20" solitt svärd eller laminerat. Ett lyxproblem :smile: Har haft mycket grövre fällningar ett tag nu så ska bli skönt med ett tillskott, nu åker det på ett 15" laminerat svärd på 550 (har ett 16"solitt nu)

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Sågomanen  
#436619 Ett paket 5,2mm rundfilar till nya Stihl 362 med 18tum 3/8 1,6 mm samt tillhörande filmall med trevligt trähandtag :smile:

Även ett paket Husqvarna intensive cut till X-cutkedjan :grin:

Nu är man vässad till tänderna eller rättare sagt vässad till skogen.

Användarvisningsbild

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Delsbo  
#437790 Har en Oregon 620-230 kedjeslip och hämtade idag ut Klingsågstillsatsen med tillhörande slipskiva... Är på jobbet just nu men skulle gärna plockat fram några klingor och fått testat lite .... Men men, var sak har ju sin tid.. Hmm ...

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).