Socialt (mer om oss)

EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

121 inlägg 38342 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Prorider  
#77488 Om jag får komma så kommer jag gärna. Är ju inte allt för långt bort. :)

Elmia
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#77572
Prorider skrev:Om jag får komma så kommer jag gärna. Är ju inte allt för långt bort. :)


jodå! "prorider" är välkommen ! ..

och visa gärna mer intresse! ..skogsfolk från forumet är härligt , och som sagt , helst entrepenörer / piloter B-)

dock är det långt kvar ännu , och mycket skog hinner avverkas under denna tid ... så det är ;)

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#77576 Mao, när vi väl är där har det flutit mycket diesel under huvarna. 8)

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#78161
totte skrev:Mao, när vi väl är där har det flutit mycket diesel under huvarna. 8)


yes sir! och så är det , ..men det har blivit mye virke också ;) ..och kjellas BM "drar ju en skvätt" :D

   TS
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#84183 hej ! .. det finns säkert både sura och glada B-) .. faktumet med en sommarträff kvarstår , och jag har blivit far till ytterligare en liten tjej .. och i praktiken så har planeringen legat "i träda" ...man måste ju arbeta också ... men innan all denna snö smält bort så ... ;)

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#84213 Nämen vad hör man, får gratulera så mycket till tillökningen! Hoppas allt är bra med de berörda parterna! :ymparty: :-bd @};-

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

MickeBM  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#84218 Instämmer med Totte, stort grattis! :ymparty:

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#84279 hej alla glada! Tackar "Totte" och "MickeBM" för gratulationer 🤗

och planeringen ligger som sagt i "träda" nu ... men den lilla (jag tror det blir Isabelle ) är frisk och fin , och sover på natten ... Puh!

Men sommarträff blir det ... med kjellas ..även om lokala idrotts/byaföreningen ska ha sin loppis på den fina dansbanan även kommande sommar =)) =))

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Thunborg  
#84281 he he på en riktig fest kan det produceras ungar , bara man håller sig till sina egena "trosor" he he , och föresten tappa vi kontakten på telen , krama tjejerna + pojken från mig .

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#84444
Thunborg skrev:he he på en riktig fest kan det produceras ungar , bara man håller sig till sina egena "trosor" he he , och föresten tappa vi kontakten på telen , krama tjejerna + pojken från mig .


herregud så "fräck" man kan vara =)) =)) , den där "Thunborg" är helt "sjövild" ... jag får hålla ett öga på denne !! .. haha!

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#84458 Haha, det behöver du nog inte, misstänker att en viss tjej sköter den övervakningen. Kul att du är med i ruljangsen igen spindeln, har saknat dina glada gubbar här ett tag!

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85124
totte skrev:Haha, det behöver du nog inte, misstänker att en viss tjej sköter den övervakningen. Kul att du är med i ruljangsen igen spindeln, har saknat dina glada gubbar här ett tag!


har ju varit liksom "litte extra" ett tag nu =)) .. och nu börjar det bli stressigt i skogen .. H-vete .. ene dan , är d 30 minus och andra dan är det så att snön satte 40 cm i skogen på ett dygn ... men .. det bli nog bra , ännu är det ingen sommar ... kanske ett lugnare läge för folket som plogat sina vägar hela vintern ? ..för tjälat borde det vara så kallt som det varit :-bd ..

så det blir till att fokusera på detta ett tag , .. dock är sommarträffen något man ser fram emot =))

   TS
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Nolltax AB  
#85544 Kul grej.

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85748
Nolltax AB skrev:Kul grej.


japp! och nog fan lär det bli skoj att träffa några av forumanvändarna .. :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Skotartjejen  
#87236 Thunborg är ful i mun när jag inte är i närheten, men det finns tvål och vatten som rengör alldeles utmärkt ;).

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).