Socialt (mer om oss)

Bildpresentation av oss på Skogsforum

177 inlägg 136060 visningar 28 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

Jimmy_Nilsson  
#56233
skyttekungen skrev:
Jimmy_Nilsson skrev:Lägger upp en bild jag med då :shock:
Bild016.jpg

lite komiskt vi har samma typ av bild och samma förnamn :wink:

Hehe ja det var komiskt :) Tog den bilden i höstas nån gång så det var inte tänkt som nån kopia :lol:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56332
SRG_Pendo_Master skrev:passa dig ;) ..jag vet vart din brevlåda bor =)) =)) =)) =))

"totte" ..vågar jag inte bråka med , då han kan vara elakare än mig =)) =)) =)) =))


ha ha ha du får passa dig syrran är inte nåt att leka med när hon blir ilsken... vet av egen erfarenhet 😈 😈[/quote]

hehe! nu "slätar vi över detta interna tjafs" och vill se fler bilder på forumläsare /användare ..

jag som trodde denna tråd skulle formligen "explodera" ... men så blev inte fallet ?

jag "citerar" en annan flitig forumskrivare och säger att det är lite "ynkrygg" att inte sätta in en bild av de som har varit med ett tag..., sen finns ju även dessa "fjollor" som inte ens vet vart dom kommer ifrån ?? ..( undrar just hur dessa hittar i skogen ) =)) =)) =)) :-B

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

mmart  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56378 Det här blir kanske litet "före och efter". Jag börjar med före. Sen får vi se om det blir något efter! :lol:

Bild


Provkörning av grannens Jeep. (Valmet860:s farfar)

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

Skotartjejen  
#56379 Hmmm.... Ja du "spindeln", det planeras in ett besök upp till dina trakter 😈. Idag hämtar vi hem husvagnen så nu blir vi husvagnsägare på riktigt 8) . Får väl ta lite bilder på den sen och lägga in i Thunborg´s blogg.

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56410
mmart skrev:Det här blir kanske litet "före och efter". Jag börjar med före. Sen får vi se om det blir något efter! :lol:

Bild


Provkörning av grannens Jeep. (Valmet860:s farfar)


hmm! ..det kan väl inte råka vara ... just min farfars jeep som han köpte ny 1947 ? en willys sk. "fredsjeep" CJ-2:a -47a ...

den finns i gott förvar , (delvis isärplockad för renovering ) ..men hela jeepen finns och står alltid i varmgarage ... och sist jag körde den efter allmän väg med eget körkort , kan jag säga att det var en mycket speciell känsla .. nu snackar vi RIKTIG nostalgi
på en nivå som kanske är svår för andra människor att "greppa" ... och i vilket fall oas, ska denna jeep renoveras till sitt ursprungliga skick , ( jag har t.o.m kvar bakluckan till flaket ..originalfärg "signalgul" ..och med originaltexten fredsjeep ;)

denna jeep släpper jag inte ens för pengar , ..det finns så många historier om denna bil / jeep ... och vilken fin gång det är i en "sidventilare " ..f-n man hör inte motorn när den är igång ^:)^ ^:)^

men det kan ju tänkas att det såldes flera jeepar i denna trakt , ....men jag har svårt att tro att det finns nån annan än just min farfars som är kvar / bevarad ;)

så jag låter därmed historien om just "före och efter " vara osagt =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

hayabusa 08  
#59294 Okidoki
Här har ni mig, en glad skåning..





Oops här e nog skåningen på villovägar :mrgreen: :D




Hälsningar Jörgen

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

Skogstomte  
#59313 Inte vacker men sällsynt...

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59792 Tänkte uppdatera med en nyare bild som tanten lyckades fånga på mig för ett par månader sedan.



   TS
Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

Pidden  
#60981 Då kommer det en bild på mig också då! =)

Är förövrigt pilot framför KjugeKarlsson :P
Bilden är densamma som jag skickade in till Christer i P3 (Därav tummen upp :P)

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

totte  
#60998
Är förövrigt pilot framför KjugeKarlsson :P


Kör hårt då :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

Markus Johansson  
#61152 Här är jag då, en sprillans ny bild
Bild


Här är jag igen för sådär två årsen, när jag hade glasögon nu har jag linser. På bilden sitter jag i ett gammalt diesellok, mitt andra stora intresse... :lol:
Bild

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#61170 nu börjar det rulla in bilder på skogsfolket ...mera vill vi ha :-bd ... jag tycker det är lite löjligt att folket inte vågar ge sig till känna ... detta är ju ett trevligt forum ;)

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

Knegarn  
#61419 Jag och min dotter på lite sommarnöjen :)

Avatar Fallback

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#61443 ser ju härligt ut det där "knegarn" ..förhoppningsvis så blir det lite båt ..även för mina små nästa vecka .. dock bara en Quicksilver 380 rib ..med 20hk mercury :D .. men vi trotsade det dåliga vädret som varit och gjorde en midsommarstång för barnens glädje .. den är dock ej färdig på bilden :-? ..ha en fortsatt trevlig midsommarhelg alla glada :-bd
och lyckan är total ..efter allt pyssel och knåp :-)

Användarvisningsbild

Re: Bildpresentation av oss på Skogsforum

totte  
#61503 Får väl bräcka till dig med vår enormt stora och oerhört välformade midsommarstång :D . Som synes är det lite få deltagare i dansen. Tre sekunder innan jag tog bilden så stod han vid stången och lyfte på benet, undrar om man skall se det som nån slags betyg =))


Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).