Socialt (mer om oss)

Vad har ni i glaset?

3790 inlägg 747676 visningar 173 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#489353 Skålar in det nya året med en Lagavulin jag fick i julklapp av ena sonen. Hoppas den räcker till nästa jul.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

80-90  
#492621

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

machonisti  
#492628 En skvätt rom.

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Vedvid  
#492896 Norrlands guld dynamit 7,0. Kräver en viss elegans om man vill dricka flertalet :-bd

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#495794 Bra.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#495795 Det är väl då själva Hin håle! Jag roterade och fick allt rätt men lik förbannat blev det fel!
Nå som sagt. God

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#495810 En Talisker står sig även om den ligger ner! En av mina favoriter. :grin: :grin: :grin:

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#495833 Visst är det kul med snö och i kombination med en brasa och varm glögg så är njutningen total.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Samlarn  
#497249
Idag va det svårt att välja men halsen har stökat i en vecka nu med hosta och elände så man kanske ska ta en av varje?

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

JensSkoog  
#497269 Det där är fyra buteljer med huvudvärk för mig ^#(^ ^#(^

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Palakangas  
#497272 Det sista av granbarkssnapsen strök med i kväll. Den blir mycket rundare i smaken efter 7 veckors lagring.
Skumdämpande medel och Natronlut tillsammans med 60 graders vatten ger en kick åt barken jag plockade efter Cambion . Bra brännvin behövs också.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#497289
Samlarn skrev:
20180209_200010.jpg
Idag va det svårt att välja men halsen har stökat i en vecka nu med hosta och elände så man kanske ska ta en av varje?


Vilken utsökt samling Samlarn. =p~ :ymparty: \:D/

Ta en lille av varje och krya på dig!

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Samlarn  
#497296
totte skrev:
Samlarn skrev:
20180209_200010.jpg
Idag va det svårt att välja men halsen har stökat i en vecka nu med hosta och elände så man kanske ska ta en av varje?


Vilken utsökt samling Samlarn. =p~ :ymparty: \:D/

Ta en lille av varje och krya på dig!

Tack Totte, tog faktiskt både en liten Renault och en liten Mackmyra mer fick det inte bli. Är sällan jag dricker sedan barnen kom till världen men en liten en i medicinsk syfte fick det bli, funkade bra hostan stillade sig och jag somnade ovaggad[emoji4] [emoji106]

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#497385 Poppels West Coast India Pale Ale. Bryggs sedan något år i samma lokaler där Jonsered hade huvudkontor och förmontering av delar till motorsågarna :grin: .

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

ananders  
#497449 Säsongens sista julmust.



Tur att det snart är påsk.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).