Dagens glädjeämne

Svara  191 inlägg  23269 visningar  21 följer
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

#438248 Faktiskt, blev glad över att jag lyckades komma uppför isiga backarna uppför berget och få ett lass med mig ner. Satte på däck och kedjor idag, blankis fungerar inte med band.

TS
PW
Användarvisningsbild

#442833 Läste i helgen om det här företaget. Sånt här gör mig glad och ger mig energi! Läs om det, du kommer bli uppmuntrad och stärkt i tron att vi människor klarar alla utmaningar bara vi försöker.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vaster ... ikt-system

TS
Användarvisningsbild

#444950 Färjestad är klart för kvartsfinal. :-bd

Användarvisningsbild

ananders skrev:Färjestad är klart för kvartsfinal. :-bd

Jag är så lycklig, verkligen en kämpaseger \:d/

Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#444977 Glömde gårdagens: AIK klart för kval :-bd

Användarvisningsbild

#447005 550 gick som en raket! Den verkar vara på banan igen!Stor lycka! Dessutom handfilad kedja enligt "mange"s alla regler. Skar som en kniv i smör i riktigt grova stockar på vedbacken.

TS

Uvskogen skrev:550 gick som en raket! Den verkar vara på banan igen!Stor lycka! Dessutom handfilad kedja enligt "mange"s alla regler. Skar som en kniv i smör i riktigt grova stockar på vedbacken.

Har du gjort ett studiebesök? :grin:

Användarvisningsbild

Blivande snickare skrev:
Uvskogen skrev:550 gick som en raket! Den verkar vara på banan igen!Stor lycka! Dessutom handfilad kedja enligt "mange"s alla regler. Skar som en kniv i smör i riktigt grova stockar på vedbacken.

Har du gjort ett studiebesök? :grin:

Nä, läst alla inlägg! Och övat!

TS

#447018 F1 sesången har börjat och Mercedes vann inte :-BD

#447106 Veckans glädjebesked var att det tagits beslut om fiberutbyggnad i hela kommunen!
Innan har tre av tätorterna haft möjlighet att ansluta sig, men nu har de insett att det finns både folk och företag även utanför 50-skyltarna. \:d/

Användarvisningsbild

Robertberg skrev:Veckans glädjebesked var att det tagits beslut om fiberutbyggnad i hela kommunen!
Innan har tre av tätorterna haft möjlighet att ansluta sig, men nu har de insett att det finns både folk och företag även utanför 50-skyltarna. \:d/

Grattis till att du bor i en kommun som tagit sitt förnuft till fånga.

#448504 Först var det bara privatpersoner i tätorterna som fick möjlighet att ansluta sig, företagen fick inget erbjudande. Hur tänkte man där.. men året efter i andra rundan så kom även företagen med.
Och när oppositionen först kom med förslaget om fiber för alla så var det visst ingen bra idé, men sen när de styrande fick lägga fram ett eget så gick det bättre :wink:
Tack för gratulationen.

Användarvisningsbild

#448506 Jag har trott att jag haft bra koll på gårdens fastighetsgränser men ett besök på "Min fastighet" hos lantmäteriet och en djupdykning i diverse dokument ändrade lite på det. Till min fördel så nu kan jag ta några kvadratmeter i besittning som jag trodde till hörde en granne. :-b

Användarvisningsbild

Robertberg skrev:Först var det bara privatpersoner i tätorterna som fick möjlighet att ansluta sig, företagen fick inget erbjudande. Hur tänkte man där.. men året efter i andra rundan så kom även företagen med.
Och när oppositionen först kom med förslaget om fiber för alla så var det visst ingen bra idé, men sen när de styrande fick lägga fram ett eget så gick det bättre :wink:
Tack för gratulationen.

Känner igen det där med att ingen "lägre stående" kan komma med en bra idé.

Användarvisningsbild

#449451 Hemma igen efter begravningen.
Tungt och ledsamt på alla sätt. :sad:

Fantastiskt skönt och uppiggande att logga in och läsa vad ni alla styr med och vad ni presterar. :-bd

Riktigt kul med alla aktiva medlemmar som finns här!

Önskar er alla en fantastisk helg!
Och var rädda om er och era nära. :ymhug:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Dagens skogsdebatt är ur led! av Hema - ons 15 mar 2017, 22:24
i Öppna kategorin
14 svar
1971 läst
av ocke     
fre 17 mar 2017, 07:45
Dagens misslyckande av Robertberg - fre 02 maj 2014, 21:48
i Socialt (mer om oss)
5 svar
4463 läst