Socialt (mer om oss)

Dagens glädjeämne

2530 inlägg 291196 visningar 89 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

tallen100  
#450803
Niking skrev:Att Miljöpartiet hamnar under 4% i den senaste Sifo-mätningen! :-BD
/Niklas

:-bd Måtte det bara hålla i sej :-bd \:d/

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#450820
tallen100 skrev:
Niking skrev:Att Miljöpartiet hamnar under 4% i den senaste Sifo-mätningen! :-BD
/Niklas

:-bd Måtte det bara hålla i sej :-bd \:d/

Hoppas kan man ju alltid.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#452206 Blev morfar till en liten grabb i natt!! :d

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Erre  
#452207 Grattis till er hela ligan! :ymparty: :-bd :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#452208 Man får gratulera. :ymparty: :-bd

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

JensSkoog  
#452210 Vad trevligt :-bd
Du får köpa han en motorsåg i vällkomstpresent :lol:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

sundelius  
#452214 Grattis morfar \:d/
Livets efterrätt :smile:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#452216 Många grattis till er. :-BD

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Ratelle  
#452221 Grattis Uvskogen, vi har vissa likheter ska själv bli farfar vilken dag som helst. Mera likheter ny kranmanvagn men köpte en Branson minitraktor i stället för att sätta den framför fyrhjulingen ett val som jag inte ångrar, har en otrolig framkomlighet och bra markfrigång. Har gjort som dig och sadlat om med jobbet efter nästan 30 år som truckförare jobbar jag nu halvtid underbart att disponera tiden lite mer som man vill. Med vänlig hälsning Ratelle

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

Blivande snickare  
#452226 Stort grattis Uven! :grin: :grin: :YMPARTY:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

totte  
#452374 Gratulerar så mycket! Minns en arbetskamrat som just blivit morförälder och meddelade att "Nu är jag sådär idiotlycklig som jag alltid tyckt är så jädra fånigt när andra varit det!" Hoppas du också är lika fånig :grin: :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

halvproffs  
#452380 Grattis! Det värsta är att det låter så gammalt med morfar och farfar men nu har jag vant mig :grin:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Göt  
#452394 Gratulerar Uvskogen :-bd :d :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#452403 Tack alla! [emoji2]

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#452428
Ratelle skrev:Grattis Uvskogen, vi har vissa likheter ska själv bli farfar vilken dag som helst. Mera likheter ny kranmanvagn men köpte en Branson minitraktor i stället för att sätta den framför fyrhjulingen ett val som jag inte ångrar, har en otrolig framkomlighet och bra markfrigång. Har gjort som dig och sadlat om med jobbet efter nästan 30 år som truckförare jobbar jag nu halvtid underbart att disponera tiden lite mer som man vill. Med vänlig hälsning Ratelle

Klokt val! Tror masor på att stegvis växla av från heltids lönejobb, om man nu har möjligheten.
De där med minitraktor har stångats med i massor med år hör nu, med nummer ett på området, den gode "axwell"! [emoji2]
Det kanske blir en sådan till slut, inte minst för den lilla åkerplätten jag har.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).