Socialt (mer om oss)

Dagens Grattis!

1299 inlägg 176343 visningar 107 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

halvproffs  
#373453 STORT GRATTIS till :-BD dig

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

Fredrik Reuter  
#373461 Jädrans vad snabba ni var, det går inte att ha sovmorgon här inte!

Stort Grattis Totte på den fysiska pensionsålderns stora dag!

:-BD

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

Göt  
#373472 gra ^:)^ ^:)^ ttis

Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

machonisti  
#373474 Grattis Totte!

Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

ananders  
#373485 Hipp hipp hurra för "totte" idag. :YMPARTY: :YMPARTY:

Användarvisningsbild

Re: Sv: Dagens Grattis!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#373494 Grattis "totte"! :D

Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

sundelius  
#373498 Grattis till "vår" mentor, må du ha ett långt och friskt pensionärsliv :YMPARTY:

Avatar Fallback

Re: Dagens Grattis!

axwell  
#373533 Nu känns det att man är i utförsbacken då en av dessa ynglingar som totte fyller "äkta pensionär".
Skisserna till världens modernaste bil bör ha fötts samtidigt som denne eminente Citroéndyrkare såg dagens ljus. :-BD :YMPARTY: :YMPARTY:

Avatar Fallback

Re: Dagens Grattis!

Blivande snickare  
#373580 Gratulerar! @};-
Totte är en riktigt klippa, utan honom skulle jag inte ha min 371:a! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

totte  
#373623 Tack så väldigt mycket allihop! Värmer gott i den numera helt äkta pensionist-själen!

JensSkoog skrev:Då får jag få fram norska flaggan så folk i Norge ser vilken kunnig och trevlig
svensk som har åremålsdag. ^:)^ ^:)^ ^:)^


En alldeles särskild ära att bli flaggad för i broderlandet! ^:)^

axwell skrev:Skisserna till världens modernaste bil bör ha fötts samtidigt som denne eminente Citroéndyrkare såg dagens ljus. :-BD :YMPARTY: :YMPARTY:

Haha, nä dom första skisserna är lite äldre, före världskriget faktiskt, och första modellen kom ut 49, men vad då några år hit eller dit. Jag och motorn i 2CVtrac är i alla fall jämnåriga :grin:

Tack återgigen hela gänget!

Avatar Fallback

Re: Dagens Grattis!

axwell  
#373681
totte skrev: ell skrev:
Skisserna till världens modernaste bil bör ha fötts samtidigt som denne eminente Citroéndyrkare såg dagens ljus. :-BD :YMPARTY: :YMPARTY:


Haha, nä dom första skisserna är lite äldre, före världskriget faktiskt, och första modellen kom ut 49, men vad då några år hit eller dit. Jag och motorn i 2CVtrac är i alla fall jämnåriga


Där var jag otydlig, tänkte på en djärvare modell med anspråk på att överglänsa det mesta inom dåtidens bilbyggande : ID19/DS19-21.

Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

totte  
#373690 Jaha, nu förstår jag! Det där med "världens modernaste bil" tolkade jag lite ironiskt och tänkte på gamla 2CV, som ju dock hade sina moderniteter när den kom. Men"Gudinnan" som faktiskt "DS" står för (déesse") är ju tveklöst den modernaste som någonsin byggts.

Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

Fredrik Reuter  
#374161 Hej,
Idag grattar vi @e98ivs som fyller 40 år, grattis och välkommen till andra sidan! :shock:

   TS
Avatar Fallback

Re: Dagens Grattis!

skogsterri  
#376889 Får säga grattis på mig själv idag då [emoji1] 28 år, aldrig känt mig yngre, haha

Användarvisningsbild

Re: Dagens Grattis!

Fredrik Reuter  
#376908 Grattis skogsterri!
Och till Tåndemåla som firar nio år som medlem idag också!

:-BD

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).