anonym (Varifrån är folk?) Sammanfogad tråd

Svara  43 inlägg  8873 visningar  2 följer
Användarvisningsbild

Öland!

#39696 Herbsman e Ölänning men flyttat till södermanland...

PW

#41653 Knivsta. Medelsvenne är jag. Åsikter har jag....

Användarvisningsbild

#41655 Det har vi märkt :lol: Fortsätt med det :wink:

#41690 säger som "nolltax" ..men tillägger provocerande medelsvenne :lol: :lol: från utkanterna av s-vall :wink:

#41716 på gränsen mellan skåne o blekinge.Kör jag 2 mil söderut så finns det bara vatten.

#41730 från kalix i norrbotten

Användarvisningsbild

Re: annonym

#54257 Hej,
En liten uppdatering som är synlig är precis gjord.
De som har fyllt i ort i sin profil kan man nu klicka på orten och få upp en ny sida/flik med karta från Google.

Testar lite och ser tycker jag vi gör, återkom gärna med synpunkter...

Användarvisningsbild

Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#54261 Kanon!

Mycket bra grej tycker jag!
:-bd

Användarvisningsbild

#54264 Toppen, nu fick jag äntligen veta var Säffle ligger :)) :))

Re:

Ernst skrev:Att kunna vara anonym har nog fler fördelar än nackdelar tror jag. Däremot var man bor borde vara obligatoriskt. Kanske inte en komplett adress, men ett minimikrav borde vara länet, eventuellt komplettarat med norra, södra, västra eller östra. Detta för att odlingsbetingelserna är så olika i olika delar av Sverige.

Just det har du en poäng med eftersom mycket på detta forum går ut på att ge råd och tips om just skogsskötsel.

Finns f.ö ett motorrelaterat forum där jag säkert skrivit ca 2000 inlägg, detta kräver numera komplett namn och bostadsort av alla medlemmar p.g.a några medlemmars misskötsel i "köpes & säljes" delen.

Vi är färre än tio i sverige med samma namn, det är ju inte precis som att heta Mikael Andersson och bo i Stockholm.....
Inbrott efter viss utförd kartläggning har jag redan råkat ut för.........behöver jag tillägga att jag inte längre skriver något på det forumet som kräver namn och ort?

(om sedan någon E.P listat ut vem jag är så må det vara hänt.....) :lol:

Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#54405 Skogsprylar o entreprenadmaskiner är stöldbegärligt eftersom de är enkla att sälja och nästintill omöjligt att åka fast.

Därför är det onödigt att skylta. Däremot är det säkert en som med tiden kan ID:a varandra,men sådant tålamod har nog inte buset.

/Nisse (som eg heter ngt annat,vilket en del här känner till)

Användarvisningsbild

#54453 Håller med om att det nog ofta är onödigt att skylta med namn och adress, men som flera sagt, det jag är intresserad av är i vilken landsända folk finns, Det blir så mycket bättre att läsa inlägg om terräng, väder, skogsförhållanden och annat sånt när man inte måste gissa om det är Halland eller Norrbotten. Så tala om åtminstone vilket län ni är ifrån, resten spelar ingen större roll. Min lilla åsikt i saken.

totte skrev:Håller med om att det nog ofta är onödigt att skylta med namn och adress, men som flera sagt, det jag är intresserad av är i vilken landsända folk finns, Det blir så mycket bättre att läsa inlägg om terräng, väder, skogsförhållanden och annat sånt när man inte måste gissa om det är Halland eller Norrbotten. Så tala om åtminstone vilket län ni är ifrån, resten spelar ingen större roll. Min lilla åsikt i saken.

jag har då iaf, inget att dölja .. och de flesta i mina trakter har förmodligen listat ut vem man är , .. och vad det gäller buset och stölder så har vi varit förskonade ..men jag har som sagt ingenting att dölja .. vare sig åsikter eller annat ...

men å andra sidan så kan det ju tänkas att det finns "smådjävlar" som läser forumet :( .. sådana människor har ingen framtid i denna bransch ... och absolut inte de som köper eller använder sig av stulna maskindelar /utrustning ... det är värre än de pundare som stjäl grejerna

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Skogsägare sökes för kort anonym intervju till min uppsats! av huldreh - tis 16 maj 2017, 17:24
i Öppna kategorin
2 svar
1266 läst
av bgl     
lör 16 sep 2017, 19:47
Nu tar de livet av folk av Jim_the_one - fre 18 apr 2014, 12:50
i Öppna kategorin
4 svar
1903 läst
av jannee     
fre 18 apr 2014, 15:11
Roligt folk runt Nyköping. av Beavern - sön 05 jun 2016, 19:07
i Socialt (mer om oss)
5 svar
1204 läst
av Beavern     
ons 08 jun 2016, 05:54
Filmer med folk som har eller inte har motorsågskörkort av JörgenO - tor 11 jun 2015, 19:56
i Motorsåg och handhållet
2 svar
2091 läst
av Zixten     
tor 11 jun 2015, 20:28
Landsbygdens folk och landsbygdens framtid av Niking - tor 12 mar 2015, 03:05
i Öppna kategorin
2 svar
1098 läst
av Niking     
fre 13 mar 2015, 00:34
Annonser