Socialt (mer om oss)

Dagens bild

20819 inlägg 2809173 visningar 290 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

sundelius  
#491125
halvproffs skrev:Vilka suveräna fotografer vi har här på forumet i Anders och Slurfi !

Å sveakatten och många fler :-bd

Elmia
Avatar Fallback

Re: Dagens bild

axwell  
#491129
sundelius skrev:av sundelius » 6 min

halvproffs skrev:
Vilka suveräna fotografer vi har här på forumet i Anders och Slurfi !


Å sveakatten och många fler :-bd


Å´ husqvarna_med_stihl :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Kallkällene  
#491186
hemma efter 12 timmar på sjukhuset, dottern "11 år" opererad för brusten blindtarm, mor å dotter kvar tre dagar, själv hemma hos sonen nu, man är glad man bor i Sverige och betalar skatt!

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

ananders  
#491189 Klippt ut julgranen ikväll




Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

totte  
#491196
Kallkällene skrev:
IMG_9583.JPG
hemma efter 12 timmar på sjukhuset, dottern "11 år" opererad för brusten blindtarm, mor å dotter kvar tre dagar, själv hemma hos sonen nu, man är glad man bor i Sverige och betalar skatt!


Så håller vi tummarna för att att det inte blir några komplikationer och för ett snabbt tillfrisknande!

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Kallkällene  
#491198
totte skrev:
Kallkällene skrev:
IMG_9583.JPG
hemma efter 12 timmar på sjukhuset, dottern "11 år" opererad för brusten blindtarm, mor å dotter kvar tre dagar, själv hemma hos sonen nu, man är glad man bor i Sverige och betalar skatt!


Så håller vi tummarna för att att det inte blir några komplikationer och för ett snabbt tillfrisknande!
tack så mycket totte.

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Seb macahan  
#491327 Dagens bild är väl inte det mest fotografiska konstverk, men. Första skogsdagen på hela hösten och vintern tillsammans med premiär turen i skogen med nya traktorn....[emoji2]

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

ananders  
#491335
Seb macahan skrev:Dagens bild är väl inte det mest fotografiska konstverk, men. Första skogsdagen på hela hösten och vintern tillsammans med premiär turen i skogen med nya traktorn....[emoji2]
IMG_20180112_144719_BURST001_COVER.jpg


Grattis till att kommit så långt. Ser riktigt förmånligt ut.

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#491399 Kul att komma igång :-BD
Känns de avigt med kranen på traktorn?

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

agrotron  
#491404

Barnen ville åka lite längdskidor. Blev visst 1 1/2 timme å inte ett gnäll trots vurpor och knaglig början. Dom kommer nog somna gott nu[emoji3]

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

erik__j  
#491542

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Granstorp  
#491552


Jakten på toppbrott och vindfällen fortsätter! Har sett en öl framför mig sen kl 11....

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

svampbob  
#491586 Jag tog med mig lunningspulkan idag och drog fram ett vindfälle ute på ett hygge. Det gick riktigt bra. Ursäkta för den bedrövliga kvalitén på bilden.

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Samlarn  
#491587
Idag har vi huggit råmaterial till fönster, en kompis som inte hittade några som han tyckte va ok så nu ska han göra egna. Jag, grabben och givetvis Alstorn assisterade. Det va bara av de bästa frötallarna som jag har på marken som kan tänkas duga, rakhet och grovlek är viktigt. En helt otroligt rolig dag, grymt nöjd med nya maskinen, fy f*n va stark den är jämfört med den gamla.

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

Flax12  
#491598
Samlarn skrev:
20180113_122544.jpg
Idag har vi huggit råmaterial till fönster, en kompis som inte hittade några som han tyckte va ok så nu ska han göra egna. Jag, grabben och givetvis Alstorn assisterade. Det va bara av de bästa frötallarna som jag har på marken som kan tänkas duga, rakhet och grovlek är viktigt. En helt otroligt rolig dag, grymt nöjd med nya maskinen, fy f*n va stark den är jämfört med den gamla.

Ser ut att duga bra till fönster [emoji6] [emoji106] .

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).